MENU

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

http://bip.suszec.iap.pl/


Ogłoszenie nr 363867 - 2016 z dnia 2016-12-09 r.

Suszec: Kompleksowa sprzedaż paliwa gazowego dla Gminy Suszec oraz podległych jednostek organizacyjnych, w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

tak


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 
Gmina Suszec, z siedzibą: ul. Lipowa 1; 43-267 Suszec tel. 32 449 30 50, fax 32 449 30 51 Adres poczty elektronicznej i strony internetowej Zamawiającego: adres poczty elektronicznej: zam_publ@suszec.pl adres strony internetowej: www.suszec.pl reprezentowana przez Wójta Gminy Suszec, wyznaczona w trybie art. 16 ust. 1 ustawy, jako Zamawiający upoważniony do reprezentowania i przeprowadzenia niniejszego postępowania w imieniu i na rzecz następujących Zamawiających (podmiotów), biorących udział we wspólnym zamówieniu: 1) Gminy Suszec, z siedzibą przy: ul. Lipowa 1; 43-267 Suszec reprezentowanej przez: Mariana Pawlasa – Wójta Gminy Suszec 2) Gminnego Ośrodka Sportu w Suszcu przy ul. Szkolnej 130a, 43-267 Suszec NIP 638-181-88-63 reprezentowanego przez: Marka Kreta – Dyrektora GOS w Suszcu 3) Szkoły Podstawowej w Suszcu przy ul. Szkolnej 130; 43-267 Suszec NIP 638-172-78-53 reprezentowanej przez: Anetę Hanak – Dyrektora Szkoły Podstawowej w Suszcu 4) Przedszkola Publicznego w Suszcu przy ul. Św. Jana 70 NIP 638-172-78-24 reprezentowanego przez: Panią Katarzynę Gieleciak - w zastępstwie Dyrektora Przedszkola Publicznego w Suszcu – Pani Róży Dubiel, na podstawie upoważnienia nr 1/2016 z dnia 02.08.2016 r. 5) Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Radostowicach przy ul. Dworcowej 56 NIP 638-172-78-47 reprezentowanej przez: Małgorzatę Jakubik – Dyrektora Szkoły Podstawowej w Radostowicach 6) Przedszkola Publicznego w Radostowicach przy ul. Dworcowej 42 NIP 638-172-78-30 reprezentowanego przez: Janinę Bartas – Dyrektora Przedszkola Publicznego w Radostowicach 7) Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Kobielicach przy ul. Topolowej 61 NIP 638-172-78-76 reprezentowanej przez: Renatę Sekta – Dyrektora Szkoły Podstawowej w Kobielicach 8) Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rudziczce przy ul. Woszczyckiej 20 NIP 638-172-78-99 reprezentowanego przez: Magdalenę Merkel – Dyrektora Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rudziczce 9) Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Kryrach przy ul. Nierad 86 NIP 638-172-79-07 reprezentowanego przez: Annę Antończyk– Dyrektora Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Kryrach 10) Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Mizerowie przy ul. Nadrzecznej 31 NIP 638-172-78-82 reprezentowanego przez: Bogusławę Krutak - Gałuszka – Dyrektora Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Mizerowie 11) Gminny Ośrodek Kultury w Suszcu przy ul. Ogrodowej 22 NIP 651-001-02-65 reprezentowany przez: Agatę Lisowicz-Walę - Dyrektora
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suszec, krajowy numer identyfikacyjny 27625834500000, ul. ul. Lipowa  1, 43267   Suszec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 3 244 993 050, e-mail zam_publ.@suszec.pl, faks 324 493 051. 
Adres strony internetowej (URL): www.suszec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 
Gmina Suszec, z siedzibą: ul. Lipowa 1; 43-267 Suszec reprezentowana przez Wójta Gminy Suszec, została wyznaczona w trybie art. 16 ust. 1 ustawy, jako Zamawiający upoważniony do reprezentowania i przeprowadzenia niniejszego postępowania w imieniu i na rzecz wspólnych Zamawiających (podmiotów), wymienionych w pkt. I niniejszego ogłoszenia. Każdy ze wspólnych zamawiających, wymienionych w pkt. I niniejszego ogłoszenia zawiera odrębnie umowę na dostawę paliwa gazowego z wykonawcą wyłonionym w drodze w/w postępowania przetargowego, zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 3) SIWZ. Zobowiązania Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia niniejszego postępowania oraz zobowiązania pozostałych wspólnych Zamawiających (podmiotów) niniejszego postępowania w stosunku do wyłonionego w przetargu wykonawcy zamówienia, nie będą miały charakteru solidarnego i będą wyłącznie zobowiązaniami poszczególnych podmiotów niniejszego postępowania.

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak 
http://bip.suszec.iap.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak 
http://bip.suszec.iap.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie 
adres 

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak 
Inny sposób: 
w formie pisemnej
Adres: 
Urząd Gminy Suszec, ul. Lipowa 1; 43-267 Suszec


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa sprzedaż paliwa gazowego dla Gminy Suszec oraz podległych jednostek organizacyjnych, w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. 
Numer referencyjny: ZPU.271.1.15.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: 

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ZGODNIE Z PKT. 3 SIWZ: 3.1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: „Kompleksowa sprzedaż paliwa gazowego dla Gminy Suszec oraz podległych jednostek organizacyjnych, w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.”, zwana dalej zamówieniem. Przedmiotem zamówienia są dostawy gazu o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych – ustawa z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne oraz przepisami wykonawczymi. 3.2. PODSTAWOWE INFORMACJE: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową sprzedaż gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E o łącznym szacunkowym wolumenie 3 415 921 kWh w okresie dostaw, do obiektów wymienionych w wykazie punktów poboru gazu - Załączniku nr 1.A do SIWZ z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie dostaw nastąpi nie wcześniej niż po skutecznym wypowiedzeniu obecnie obowiązujących umów kompleksowych na sprzedaż paliwa gazowego z obecnym Sprzedawcą, oraz po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi w/w wymieniony zał. nr 1.A do SIWZ, w którym zostały wykazane m.in. punkty poboru wraz z grupami taryfowymi, mocami umownymi i planowanymi ilościami poboru paliwa gazowego dla poszczególnych grup taryfowych. 3) Wykonawca w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo udzielone przez zamawiającego wraz z zawarciem umów sprzedaży paliwa gazowego, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego właściwemu OSD umowy kompleksowej w celu przeprowadzenia zmiany wykonawcy (sprzedawcy) zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz reprezentowania zamawiającego w procesie zmiany wykonawcy (sprzedawcy). W odniesieniu do wszystkich punktów odbioru obowiązują umowy kompleksowe. Zamiana wykonawcy (sprzedawcy) nastąpi po raz kolejny w odniesieniu do wszystkich punktów poboru gazu. Obowiązujące umowy kompleksowe są zawarte na czas oznaczony do dnia 31.12.2016r. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu wykonawcy pełnomocnictwa do: a) zgłoszenia w imieniu zamawiającego umowy kompleksowej do OSD, b) reprezentowania zamawiającego w procesie zmiany wykonawcy (sprzedawcy). 4) Dostarczony gaz ziemny powinien spełniać wymagania prawne i parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2012r. Nr 1059 ze zm.) i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz zasadach postępowania w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń na rynku naftowym (tj.- Dz. U. z 2014 r. poz. 1695). Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia standardów, jakości obsługi Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa energetycznego. Wykonawca winien zapewnić ciągłość dostaw bez jakichkolwiek przerw w dostawach i posiadać rezerwę gwarantującą ciągłość dostaw. 5) Ilości kWh oraz moc, podane w niniejszej SIWZ, mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru paliwa gazowego na poziomie (+/-)20%, w związku z czym: - prognozowane szacunkowe zużycie gazu służy wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu w podanych ilościach, - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zużycia gazu, bez konieczności zmiany warunków umowy oraz sporządzenia aneksu do umowy, - faktyczne zużycie paliwa gazowego (mniejsze lub większe od prognozy), uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie ceny energii, - na powyższe Wykonawca wyraża zgodę. 6) Stawki opłat dystrybucyjnych muszą być zgodne z aktualną taryfą lokalnego OSD i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulegać zmianie, jeżeli zmianie ulegnie taryfa lokalnego OSD. Na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania i porównania ofert Wykonawcy w kalkulacji oferty Wykonawcy przyjmą wielkość opłat dystrybucyjnych, wyliczonych przez Zamawiającego w zał. 1.1 do SIWZ. 7) Sprzedaż paliwa gazowego będzie się odbywała na podstawie umów zawieranych odrębnie przez poszczególne jednostki organizacyjne Zamawiającego, szczegółowo opisane w pkt. 1 SIWZ oraz w Załączniku nr 1.A do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy na każdy punkt oddzielnie na warunkach określonych w SIWZ – Załącznik Nr 5 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy. Rozliczenia będą się odbywać na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowych każdego punktu poboru i będą osobno fakturowane, a podana ilość orientacyjna zużycia gazu nie stanowi zobowiązania do zakupu gazu ziemnego w podanej ilości. Umowę dla danego zakresu punktów poboru gazu będzie podpisywał ten podmiot, który nimi zarządza. Reprezentacja poszczególnych wspólnych Zamawiających (podmiotów) została wskazana w pkt. 1 SIWZ. Wszystkie rozliczenia związane z realizacją w/w zamówienia publicznego, będą dokonywane w PLN. Zobowiązania Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia niniejszego postępowania oraz zobowiązania pozostałych wspólnych Zamawiających (podmiotów) niniejszego postępowania w stosunku do wyłonionego w przetargu wykonawcy zamówienia, nie będą miały charakteru solidarnego i będ