mgr Roman Szopa

 

Do zadań Sekretarza Gminy należy:

  1. Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za pracę następujących komórek organizacyjnych urzędu:
  • Referat Organizacyjny;
  • Biuro Obsługi Podmiotów Gospodarczych;
  • Biuro Spraw Obywatelskich;
  • Samodzielne stanowisko ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i obronności.

 

  1. Opracowanie regulaminu organizacyjnego Urzędu, przeprowadzanie kontroli jego funkcjonowania.
  2. Kontrola przestrzegania przez pracowników Urzędu przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, wewnętrznych aktów normatywnych dotyczących organizacji Urzędu.
  3. Organizowanie zadań związanych z wyborami do Sejmu i Senatu, Prezydenta RP, samorządu terytorialnego, ławników sądowych oraz zadań związanych z przeprowadzeniem referendum.
  4. Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i doskonaleniem zawodowym pracowników.
  5. Ocena potrzeb wdrażania i obsługi oraz wprowadzanie systemu informatycznego w Urzędzie.
  6. Kierowanie pracą Urzędu w czasie nieobecności Wójta i Zastępcy Wójta.
  7. Współpraca z samorządami mieszkańców, radami sołeckimi i sołtysami.
  8. Wykonywanie zadań przekazanych na mocy upoważnień udzielonych przez Wójta.

 

Edytował: Monika Fojcik
Data edycji: 20-07-2015 14:37:26