MENU

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Infrastruktury Technicznej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Suszec

 OGŁOSZENIExml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Wójt Gminy Suszec

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 w Referacie Infrastruktury Technicznej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Suszec.

 

I. Kandydat przystępujący do naboru powinien spełniać następujące wymagania:

 

  1. Wymagania konieczne (niespełnienie wymagań koniecznych skutkuje odrzuceniem oferty):

 

  1. Wykształcenie minimum średnie o kierunku technicznym – budowlanym, architektonicznym, drogowym lub pokrewnym
  2. Znajomość podstaw kosztorysowania i obsługi programów komputerowych do  kosztorysowania
  1. Znajomość obsługi komputera (WINDOWS, WORD, EXCEL)
  2. Posiadanie prawa jazdy kat. B
  3. Mobilność – posiadanie samochodu osobowego z możliwością wykorzystania go do celów służbowych
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  6. Nieposzlakowana opinia

 

  1. Złożenie wymaganych dokumentów:

 

    1. życiorys (curriculum vitae)

2.      list motywacyjny

3.      kserokopie świadectw pracy (w przypadku posiadania stażu pracy)

4.      kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie

5.      kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych    uprawnieniach (w tym prawa jazdy kat. B)

6.      oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

7.      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych

8.      oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

    1. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych   zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji

 

  1. Wymagania dodatkowe (niespełnienie wymagań dodatkowych nie skutkuje odrzuceniem oferty):

 

1.     Posiadanie uprawnień o specjalności drogowej, architektonicznej lub konstrukcyjno – budowlanej do projektowania, kierowania lub nadzorowania robotami budowlanymi,

  1. Znajomość przepisów ustaw – prawo budowlane, ustawy o samorządzie gminnym, prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o drogach publicznych.
  2. Znajomość zasad przebiegu procesu inwestycyjnego w jednostkach samorządu terytorialnego.
  3. Znajomość zasad funkcjonowania samorządu gminnego
  4. Znajomość zasad konstruowania, planowania i realizacji budżetu w zakresie pracy referatu.
  5. Odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność
  6. Dobra organizacja pracy.

 

 

 

 

 

 

II.          Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

 

1.      Prowadzenie spraw z zakresu opracowywania dokumentacji technicznej remontów i inwestycji gminnych

2.      Nadzór i koordynacja prowadzenia inwestycji i remontów gminnych – drogowych, kubaturowych i kanalizacyjnych.

3.      Dokumentowanie przebiegu i rozliczanie prowadzonych inwestycji gminnych.

4.      Opracowywanie założeń do wieloletnich planów inwestycyjnych gminy i do planów finansowych w zakresie pracy referatu

5.      Analiza potrzeb inwestycyjnych i remontowych w zakresie infrastrukturalnych i inwestycyjnych zadań gminy

6.    Przygotowywanie projektów aktów prawnych Rady i Wójta Gminy

7.      Zapewnienie terminowego i zgodnego z prawem prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu administracji publicznej należących do właściwości referatu

8.      Opracowywanie planów finansowych do projektu budżetu gminy w części dotyczącej  pracy referatu, sporządzanie sprawozdań z realizacji budżetu oraz czuwanie nad jego  realizacją

9.      Przygotowywanie i prowadzenie procedur o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie infrastrukturalnych i inwestycyjnych zadań gminy.

 

III.    Informacja o warunkach pracy na wyżej wymienionym stanowisku:

 

Praca o charakterze administracyjno – biurowym w siedzibie Urzędu Gminy Suszec na parterze, wymagająca stałej komunikacji i współdziałania z pozostałymi komórkami urzędu usytuowanymi na pierwszym piętrze, pomieszczeniami w piwnicy oraz w obejściu budynku urzędu.  Budynek urzędu nie jest wyposażony w windę. Praca wykonywana częściowo w terenie w związku z oceną stanu realizacji prowadzonych inwestycji i remontów. Wykonywanie czynności może wiązać się z pracą na wysokości – warunkiem dopuszczenia do wykonywania czynności jest stwierdzenie przez lekarza medycyny pracy w ramach profilaktycznych badań wstępnych zdolności do pracy na wysokości. Warunki pracy zgodne z wymogami przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko związane z pracą przy komputerze, obsługą innych urządzeń biurowych oraz pracą z klientem. Wszelkie urządzenia biurowe oraz pozostałe elementy wyposażenia biura niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków pracowniczych znajdują się w zasięgu ręki. Wykonywanie czynności służbowych może być również związane z wyjazdami poza miejsce stałego zatrudnienia – wyjazdy na kursy, szkolenia, seminaria.

 

 

IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

 

W miesiącu lipcu 2012 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Suszec w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

 

 

V. Informacje dodatkowe:

 

  1. Jednostka organizująca nabór: Urząd Gminy Suszec; ul. Lipowa 1; 43 – 267 Suszec
  2. Miejsce wykonywania pracy: Referat Infrastruktury Technicznej i Inwestycji; Urząd  Gminy Suszec; 43 – 267 Suszec, ul. Lipowa 1
  3. Wymiar czasu pracy: 1 etat
  4. Bezpośrednim przełożonym pracownika w Referacie Infrastruktury Technicznej i Inwestycji jest Kierownik Referatu.
  5. Wójt Gminy Suszec informuje, że na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Infrastruktury Technicznej i Inwestycji mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP.

 

IV. Sposób i termin składania ofert:

 

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Gminy Suszec, ul. Lipowa 1; z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracownika w Referacie Infrastruktury Technicznej i Inwestycji”, w terminie do dnia 10 września  2012 r. (poniedziałek) do godz. 1700  (w godzinach pracy urzędu).

 

Bliższe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu:

(032 ) 449 – 30 – 50 lub (032) 449 – 30 – 53.

 

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.suszec.iap.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Suszec.

                                                                                                            

30 sierpnia 2012 r.

 

                                                                                                                Wójt Gminy Suszec

          Marian Pawlas