MENU

ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 13.07.2011 r.

 

Suszec, 13.07.2011 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dotyczy:                postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie placu zabaw przy przedszkolu dwuoddziałowym przy ZSP w Rudziczce” 

           

Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r. ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

 

Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:

 

1)    w pkt 4 lit. a) SIWZ:

      Termin wykonania zamówienia:

a)      Wymagany termin realizacji zamówienia: 90 dni od daty przekazania terenu budowy.

2)    formularz oferty – zał. 1 do SIWZ otrzymuje brzmienie:

 Załącznik nr 1 - formularz oferty - Wykonanie placu zabaw w Rudziczce.doc (37.00 Kb)

3)    w zał. nr 2 (istotne postanowienia umowy), par. 2 ust. 3, otrzymuje brzmienie:

Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy i protokolarnego bezusterkowego odbioru końcowego robót nastąpi w terminie 90 dni od daty przekazania terenu budowy.

 

 

Uwaga:

Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.

Wykonawcy są zobowiązani do złożenia formularza oferty w wersji z dnia 13.07.2011 r.,                   w którym dokonano zmiany terminu wykonania zamówienia.

W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 195732-2011 z dnia 12.07.2011 r. na ww. postępowanie.

 

Wójt Gminy

Marian Pawlas