MENU

Wniosek w sprawie wydawania zaświadczeń

 WNIOSKI W SPRAWIE WYDAWANIA

 ZAŚWIADCZEŃ

 

Podstawa prawna: ustawa z dnia 16.11.2006r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1282 ze zm.), art. 306a, 306b i 306e ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.), Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 22.12.2011 r. w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe (Dz. U. z 2011 r. Nr 293, poz. 1726).

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

- wniosek o wydanie zaświadczenia  

 

OPŁATY:

Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o:

- figurowaniu bądź niefigurowaniu w ewidencji podatkowej – 17 zł,

- ujawnionych bądź nieujawnionych zaległościach podatkowych – 21 zł,

- posiadaniu gospodarstwa rolnego – 17 zł.

 

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Sekretariat Urzędu Gminy Suszec.

 

TERMIN ODPOWIEDZI:

Do 7dni.

 

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Referat Finansów Publicznych – Podatki, pok. nr 15, tel. (032) 449 – 30 – 58 oraz pok. nr 11, tel. (032) 449 – 30 - 59

 

TRYB ODWOŁAWCZY:

Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego* w Bielsku Białej, za pośrednictwem Wójta Gminy Suszec.
Zażalenie składa się w Sekretariacie Urzędu Gminy Suszec.
Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.

 


 

URZĄD GMINY SUSZEC

43-267 Suszec, ul. Lipowa 1, woj. śląskie

tel. (032) 449-30-50, fax (032) 449-30-51

www.suszec.pl