INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
z dnia 16.03.2016 r.
I. Wójt Gminy Suszec, na podstawie art. 92 ust. 2 przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), informuje, że w postępowaniu przetargowym prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Dostosowanie budynku Urzędu Gminy Suszec do aktualnych przepisów p. poż. wraz z przebudową części pomieszczeń biurowych- etap 1.” najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
PLATER Spółka Jawna
Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy
Pławecki Sylwester, Pławecki Leszek
ul. Jaworowa 16; 43-241 Łąka
za cenę: 192.042,82 zł brutto.
Oferta otrzymała najwyższą ilość punktów (kryterium cena – 95%, kryterium okres gwarancji – 5%) spośród złożonych ważnych ofert, a wykonawca spełnia wszystkie wymagane warunki do realizacji w/w zamówienia, określone w SIWZ.
II. W PRZEDMIOTOWYM POSTĘPOWANIU ZOSTAŁY ZŁOŻONE 2 OFERTY, TJ.:
OFERTA NR 01 złożona przez:
INFOPOL GAZ Marlena Handel – Szczerba
ul. Fabryczna 10; 41-909 Bytom
OFERTA NR 02 złożona przez:
PLATER Spółka Jawna
Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Pławecki Sylwester, Pławecki Leszek
Ul. Jaworowa 16; 43-241 Łąka
III. Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert wraz z punktacją zawiera poniższa tabela:
Numer oferty |
Liczba pkt w kryterium: |
Razem: |
|
Cena - 95% |
Okres gwarancji - 5% |
||
01 |
0 |
0 |
0 |
02 |
285,00 |
15,00 |
300,00 |
Wójt Gminy
Marian Pawlas