MENU

ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 06.09.2011 R.

 

Suszec, 06.09.2011 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dotyczy:                postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zmiana części miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów sołectwa Rudziczka i Suszec, w zakresie powiększenia obszaru górniczego „Suszec III” i terenu górniczego KWK „Krupiński”, powiększenia obszaru zagospodarowania odpadów wydobywczych oraz w celu realizacji infrastruktury technicznej tj. zbiornika retencyjnego wód dołowych”

 

Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r. ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

 

Z uwagi na:

-      konieczność doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert,

-      udzielone Wykonawcom w dniu 06.09.2011r. odpowiedzi (wyjaśnienia) na pytania dot. realizacji ww. przedmiotu zamówienia,

Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:

 

1)    pkt 4 SIWZ otrzymuje brzmienie:

            Termin wykonania zamówienia:

         Wymagany termin realizacji zamówienia: 8 miesięcy od daty podpisania umowy do przekazania projektu planu do uchwalenia przez Radę Gminy Suszec.

 

2)      załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz oferty) otrzymuje brzmienie:

 

            Formularz_oferty_-_zalacznik_nr_1_do_SIWZ.doc (39.50 Kb)

 

3)      w załączniku nr 2 (istotne postanowienia umowy), par. 2 otrzymuje brzmienie:

 

Przedmiot umowy określony w par. 1, ust. 1 zostanie wykonany i przekazany ZAMAWIAJĄCEMU w terminie 8 miesięcy od daty podpisania umowy, do przekazania projektu planu do uchwalenia przez Radę Gminy Suszec.

 

Uwaga:

Pozostała treść SIWZ i jej załączników (w tym termin składania ofert) pozostaje bez zmian.

Wykonawcy są zobowiązani do złożenia zmienionego załącznika nr 1 do SIWZ (Formularz oferty) w wersji z dnia 06.09.2011 r.

W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 271442-2011 z dnia 02.09.2011 r. na ww. postępowanie.

Wójt Gminy

 

Marian Pawlas