MENU

Sprostowanie decyzji

 SPROSTOWANIE DECYZJI

 

Podstawa prawna: art. 215 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.).

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

Żądanie sprostowania decyzji.

 

OPŁATY:                           

Nie pobiera się.

 

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Sekretariat Urzędu Gminy Suszec.

 

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Do 30 dni.

 

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Referat Finansów Publicznych – Podatki, pok. Nr 15, tel. (032) 449 – 30 - 58

 

TRYB ODWOŁAWCZY:

Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego* w Bielsku Białej za pośrednictwem Wójta Gminy Suszec (zażalenie składa się w Sekretariacie Urzędu Gminy Suszec). Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.

 

UWAGI:

Organ może z urzędu lub na żądanie strony, prostować błędy rachunkowe oraz inne oczywiste omyłki w wydanej przez ten organ decyzji.

 


 

URZĄD GMINY SUSZEC

43-267 Suszec, ul. Lipowa 1, woj. śląskie

tel. (032) 449-30-50, fax (032) 449-30-51

www.suszec.pl