Suszec: KONSERWACJA PASA DROGOWEGO DRÓG GMINYYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - ROK 2008
Numer ogłoszenia: 89939 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 032 44993050, fax 032 4493051.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.suszec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA PASA DROGOWEGO DRÓG GMINYYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - ROK 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Konserwacja pasa drogowego dróg gminnych na terenie Gminy Suszec - rok 2008, zwana dalej zamówieniem.
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kod CPV Nazwa
45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg
90000000-7 Usługi usuwania odpadów i nieczystoścI
Szczegółowy opis zamówienia stanowi zał. A do formularza oferty, pn.:
KONSERWACJA PASA DROGOWEGO - ZESTAWIENIE USŁUG.
Zakres prac obejmuje m.in.:
- bieżące utrzymanie elementów odwodnienia ulic, rowów i poboczy,
- bieżące utrzymanie zieleni w pasie drogowym,
- bieżące utrzymanie czystości i porządku w pasie drogowym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 90.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania tych warunków.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert:
- dokument musi potwierdzać, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
b) oświadczenie wykonawcy, zgodnie z treścią zał. nr 3,
c) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów (np. referencje, opinie, protokoły odbioru) potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, zgodnie z zał. nr 4,
- wymagane minimum: usługa odpowiadająca swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z załączeniem stosownych dokumentów potwierdzających należyte jej wykonanie,
d) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, zgodnie z treścią zał. nr 5,
- wymagane minimum: wykonawca musi posiadać po jednej jednostce następujących urządzeń: 1 kosiarkę bijakową i 1 urządzenie wysokociśnieniowe typu HD 50 KS lub równoważne.
Pozostałe wymagania do udziału w postępowaniu:
a) złożenie wypełnionego druku - formularz oferty - zgodnie z treścią zał. nr 1 do niniejszej SIWZ wraz z załącznikiem A (KONSERWACJA PASA DROGOWEGO - ZESTAWIENIE USŁUG),
b) złożenie informacji o częściach zamówienia, powierzonych podwykonawcom, zgodnie z treścią zał. nr 6.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców w oparciu o w/w dokumenty. Ocena ta zostanie przeprowadzona wg formuły spełnia - nie spełnia.
Nie spełnienie któregoś z w/w warunków określonych w pkt 8, będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania bądź odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.suszec.iap.pl/6585,12395/12395/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Suszec
ul. Lipowa 1
43-267 Suszec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Suszec, sekretariat (I piętro)
ul. Lipowa 1
43-267 Suszec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).