MENU

Podjęcie postępowania podatkowego

 PODJĘCIE POSTĘPOWANIA PODATKOWEGO

 

Podstawa prawna: art. 205 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.)

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

Wniosek o podjęcie postępowania podatkowego.

 

OPŁATY:

Nie pobiera się.

 

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Sekretariat Urzędu Gminy Suszec.

 

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Do 30 dni.

 

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Referat Finansów Publicznych – Podatki, pok. Nr 15, tel. (032) 449 – 30- 58

 

TRYB ODWOŁAWCZY:

Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego* w Bielsku Białej za pośrednictwem Wójta Gminy Suszec (zażalenie składa się w Sekretariacie Urzędu Gminy Suszec). Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.

 


 

URZĄD GMINY SUSZEC

43-267 Suszec, ul. Lipowa 1, woj. śląskie

tel. (032) 449-30-50, fax (032) 449-30-51

www.suszec.pl