MENU

ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 12.04.2012 R.

Suszec, 12.04.2012 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dotyczy:           postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Suszec wraz z odwodnieniem     

           

Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r. ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

 

Z uwagi na:

-      konieczność doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert, w związku z otrzymanymi przez wykonawców licznymi pytaniami dot. realizacji w/w przedmiotu zamówienia, które wpłynęły do Zamawiającego i na które są przygotowywane wyjaśnienia przez autora projektu w/w zamówienia,

-      planowane, w związku z przygotowywanymi odpowiedziami na pytania wykonawców zmiany w dokumentacji projektowej,

-      konieczność udzielenia Wykonawcom niezbędnego dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach,

Zamawiający przedłuża termin składania ofert do 23.04.2012r. do godz. 10:00.

W związku z powyższym, Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:

1)    pkt 11.2 SIWZ otrzymuje brzmienie:

„11.2            Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 23.04.2012r. do godz. 1000, w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. (…)”

2)    pkt 13 i) tiret pierwszy otrzymuje brzmienie:

k)      „wykonawca winien zamieścić ofertę w dwóch kopertach - wewnętrznej i zewnętrznej, które:

-       będą zaadresowane na zamawiającego, oraz będą posiadać oznaczenia: „Oferta na termomodernizację budynku Urzędu Gminy Suszec wraz z odwodnieniem”

-       Nie otwierać przed 23.04.2012 r. godz. 10.30.

-       poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie).

(…)”

3)    pkt 14 otrzymuje brzmienie:

      „14.           Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

a)         Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),

Termin składania ofert upływa: 23.04.2012r. o godz. 10.00,

b)         Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),

Termin otwarcia ofert: 23.04.2012r. godz. 10.30.

Uwaga:

Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.

W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 100546-2012 z dnia 30.03.2012r. na ww. postępowanie.

                                                                                                       Wójt Gminy

                                                                                                          Marian Pawlas