MENU

ZMIANIA TREŚCI SIWZ Z DNIA 09.04.2010 R.

 

Suszec, dnia 09.04.2010 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dotyczy:                postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa kanalizacji teletechnicznej w ciągu ul. Św. Jana i Szkolnej w Suszcu, zgodnie z dokumentacją projektową”.

 

        Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r. ze zm.), Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

        Dokonane zmiany nie prowadzą do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu nr 77195 – 2010 z dnia 02.04.2010 r. na ww. postępowanie.

        Zamawiający dokonuje zmiany (zmiana została podkreślona) na stronie tytułowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która otrzymuje brzmienie:

„SPECYFIKACJA   ISTOTNYCH  WARUNKÓW  ZAMÓWIENIA

(SIWZ)

PRZETARG NIEOGRANICZONY

o szacunkowej wartości powyżej 14 000 EURO (art. 40 ust. 2)

pn.: „Budowa kanalizacji teletechnicznej w ciągu ul. Św. Jana i Szkolnej w Suszcu,

zgodnie z dokumentacją projektową”

ZPU / 341 / pn / 13 / 10

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zawiera:

-      formularz oferty - zał. nr 1 wraz z:

      formularzem przedmiaru robót – zał. nr 1.A – budowa sieci teletechnicznej

-      istotne postanowienia umowy - zał. nr 2,

-      oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 3,

-      oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zał. nr 4,

-      wykaz wykonanych robót budowlanych – zał. nr 5,

-      wykaz osób - zał. nr 6,

-      projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót) - zał. nr 7,

-      specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - zał. nr 8.

 

Sporządził w dniu 07.04.2010 r.:                  Zatwierdził w dniu 07.04.2010 r.:”

 

Pozostała treść SIWZ pozostaje bez zmian

 

Wójt Gminy

Marian Pawlas