MENU

Wniosek w sprawie pisemnej inf. o zakresie stosow. przep. pr. podat.

 WNIOSKI W SPRAWIE PISEMNEJ INFORMACJI

 O ZAKRESIE STOSOWANIA

PRZEPISÓW PRAWA PODATKOWEGO 

 

Podstawa prawna: art. 14a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.)

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

Wniosek w sprawie udzielenia pisemnej informacji o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego, przedstawienie wyczerpującego stanu faktycznego oraz własnego stanowiska w sprawie.

 

OPŁATY:

Opłata od wniosku o wydanie interpretacji wynosi 40 zł od każdego stanu faktycznego lub zdarzenia przyszłego będącego przedmiotem winsoku. Jeżeli w jednym wniosku zawarto kilka stanów faktycznych (zdarzeń przyszłych), które mają być przedmiotem interpretacji, opłatę należy uiścić za każdy opisany stan faktyczny (zdarzenie przyszłe). Najprostszym sposobem jest skorzystanie z konta bankowego.

Numer konta bankowego Urzędu Gminy Suszec:
                    15 8456 1019 2001 0000 0446 0002                     

 

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Sekretariat Urzędu Gminy Suszec.

 

TERMIN ODPOWIEDZI:

Bez zbędnej zwłoki jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od otrzymania wniosku.

 

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Referat Finansów Publicznych – Podatki, pok. nr 15, tel. (032) 449 – 30 – 58,

Biuro Obsługi Prawnej, tel. (032) 449 – 30 - 62

 

TRYB ODWOŁAWCZY:

Nie przysługuje.

 


 

URZĄD GMINY SUSZEC

43-267 Suszec, ul. Lipowa 1, woj. śląskie

tel. (032) 449-30-50, fax (032) 449-30-51 

www.suszec.pl