MENU

Przywrócenie terminu

PRZYWRÓCENIE TERMINU

 

Podstawa prawna: art. 162 § 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. -  Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.)

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

1.     Podanie o przywrócenie terminu.

2.     Załączniki:

       - dokumenty potwierdzające słuszność żądania (np. zaświadczenie lekarskie, karta pobytu   w szpitalu lub inne).

 

OPŁATY:

Nie pobiera się.

               

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Sekretariat Urzędu Gminy Suszec.

 

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Do 30 dni.

 

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Referat Finansów Publicznych – Podatki, pok. Nr 15, tel. 449 – 30 - 58

 

TRYB ODWOŁAWCZY:

Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego* w Bielsku Białej za pośrednictwem Wójta Gminy Suszec (zażalenie składa się w Sekretariacie Urzędu Gminy Suszec). Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.

 

UWAGI:

1.    Przywrócenie terminu następuje na wniosek zainteresowanego, jeżeli uprawdopodobni, że uchybienie nastąpiło bez jego winy.

2.    Podanie o przywrócenie terminu należy wnieść w ciągu 7 dni od dnia ustania przyczyny uchybienia terminowi.

3.    Przywrócenie terminu do złożenia “Podania o przywrócenie terminu” jest niedopuszczalne.

 


 

URZĄD GMINY SUSZEC

43-267 Suszec, ul. Lipowa 1, woj. śląskie

tel. (032) 449-30-50, fax (032) 449-30-51

 

www.suszec.pl