Suszec, 12.09.2013 r.
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie oświetlenia ulicznego na terenie gminy Suszec, zgodnie z dokumentacją projektową”
Na podst. art. 38 ust. 4 w związku z art. 38 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 r, poz. 907 ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.
Z uwagi na:
- zamieszczony w dniu 11.09.2013 r. na stronie internetowej zamawiającego błędny formularz przedmiaru robót - zał. 1.A do SIWZ na realizację w/w przedmiotu zamówienia i konieczność jego zmiany w celu wskazania prawidłowego zakresu robót niezbędnego do wyceny oferty na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert,
oraz
przedłużenie terminu składania ofert do 27.09.2013r. do godz. 10:00, ze względu na konieczność udzielenia Wykonawcom niezbędnego dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach,
Zamawiający wprowadza zmianę do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, która jest wiążąca dla Wykonawców:
1) formularz przedmiaru robót – zał. 1.A do SIWZ otrzymuje brzmienie:
OSWIETLENIE/Formularz_przedmiaru_-_zal_1_A.xls - prawidłowy
2) pkt 13 lit. k) SIWZ otrzymuje brzmienie:
a) wykonawca winien zamieścić ofertę w dwóch kopertach - wewnętrznej i zewnętrznej, które:
- będą zaadresowane na zamawiającego, oraz będą posiadać oznaczenia: „Oferta na wykonanie oświetlenia ulicznego na terenie gminy Suszec, zgodnie z dokumentacją projektową”.
- Nie otwierać przed 27.09.2013 r. godz. 10.30.
- poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie).
(…)
3) pkt 14 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
a) Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),
Termin składania ofert upływa: 27.09.2013 r. o godz. 10.00,
b) Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),
Termin otwarcia ofert: 27.09.2013 r. godz. 10.30”.
Uwaga:
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia zał. nr 1.A zgodnie z wprowadzoną zmianą.
Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.
W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 184215-2013 z dnia 11.09.2013r. na ww. postępowanie.
Wójt Gminy
Marian Pawlas