MENU

ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 20.01.2010 R.

 

Suszec, dnia 20.01.2010 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

 

dotyczy:                postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa ul. Św. Jana i ul. Szkolnej w Suszcu wraz z odwodnieniem, zgodnie z dokumentacją projektową”.

 

        Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r. ze zm.), Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

        Z uwagi na:

- udzielone Wykonawcom w dniu 20.01.2010 r. odpowiedzi na pytania dot. realizacji ww. przedmiotu zamówienia,

- aktualizację harmonogramu robót zawartego w załączniku nr 2 do SIWZ – Istotnych postanowieniach umowy,

- rozbieżności pomiędzy projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót a formularzami przedmiaru robót

Zamawiający wprowadza zmiany (zmiany zostały podkreślone) do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców.

Zmiany nie prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 6108 - 2010 z dnia 07.01.2010 r. na ww. postępowanie

 

a)         w związku z udzielonymi odpowiedziami z dnia 20.01.2010 r. oraz w związku z rozbieżnościami pomiędzy formularzami przedmiaru a pozostałą dokumentacją projektową, zamawiający zamieszcza poniżej aktualne i wymagane załączniki nr 1.A i 1.B do SIWZ (formularze przedmiaru wraz ze stronami tytułowymi):

Formularz_przedmiaru_robot_zal._nr_1.A_-_Odwodnienie_-_Strona_tytulowa.doc (23.50 Kb)

Formularz_przedmiaru_robot_zal._nr_1.A_-_Odwodnienie.xls (28.00 Kb)

Formularz_przedmiaru_robot_zal._nr_1.A_-_Odwodnienie_Str._tytul.__formularz.pdf (58.69 Kb)

 

Formularz_przedmiaru_robot_zal._nr_1.B_-_Roboty_drogowe_-_Strona_tytulowa.doc (23.50 Kb)

Formularz_przedmiaru_robot_zal._nr_1.B_-_Roboty_drogowe.xls (64.00 Kb)

Formularz_przedmiaru_robot_zal._nr_1.B_-_Roboty_drogowe_Str._tytul.__formluarz.pdf (91.35 Kb)

 

 

b)         zamawiający zamieszcza zmienione rysunki, w ramach załącznika nr 6 do SIWZ - projekt budowlany wraz z załącznikami – (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót, uzgodnienia, opinie):

Plan_zagospodarowania_terenu_rys._nr_2.pdf (745.77 Kb)

Profil_podluzny_kanalizacji_D1-D24____rys._nr_18.pdf (329.49 Kb)

Wylot_W1.pdf (53.50 Kb)

Wylot_W1_-_Przekroje.pdf (148.55 Kb)

 

c)         w związku z aktualizacją harmonogramu robót, zamawiający zmienia § 2 pkt 3 załącznika nr 2 do SIWZ – Istotnych postanowień umowy, który otrzymuje brzmienie:

Etapy realizacji zamówienia:

Rozpoczęcie realizacji

Zakończenie realizacji w terminie do

1. Roboty rozbiórkowe dot. odwodnienia

dzień przekazania terenu budowy

31.07.2010 r.

2. Wykonanie odwodnienia

dzień przekazania terenu budowy

31.07.2010 r.

3. Roboty rozbiórkowe

    dot. robót drogowych

dzień przekazania terenu budowy

30.09.2010 r.

4. Wykonanie robót drogowych

dzień przekazania terenu budowy

30.10.2010 r.

 

 

Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia formularzy przedmiaru robót z uwzględnieniem w/w zmian.

Termin składania ofert nie ulega zmianie.

Pozostała treść SIWZ pozostaje bez zmian.

 

Wójt Gminy

Marian Pawlas