Suszec, dnia 08.10.2010 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
1. Wójt Gminy Suszec, na podstawie art. 92 ust. 2 przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010 r. ze zm.), informuje, że w postępowaniu przetargowym prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Remont nawierzchni odcinka ul. Dolnej w Suszcu – I etap”, najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
„KEM –TYSKIE DROGI” Sp. z o.o.
ul. Urbanowicka 8, 43-100 Tychy
za cenę: 172.552,99 zł brutto.
Oferta otrzymała najwyższą ilość punktów (kryterium cena -100%) spośród złożonych ważnych ofert, a wykonawca spełnia wszystkie wymagane warunki do realizacji w/w zamówienia, określone w SIWZ.
2. W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 2 oferty, tj:
OFERTA NR 01 złożona przez:
DROGRÓD Szymon Tetla
ul. Męczenników Oświęcimskich 37A, 43-229 Ćwiklice
OFERTA NR 02 złożona przez:
„KEM –TYSKIE DROGI” Sp. z o.o.
ul. Urbanowicka 8, 43-100 Tychy
3. Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert wraz z punktacją zawiera poniższa tabela:
Numer oferty |
Liczba pkt w kryterium Cena-100% |
Razem |
01 |
252,84 |
252,84 |
02 |
300,00 |
300,00 |