Suszec, 07.03.2014 r.
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Suszcu”
Na podst. art. 38 ust. 4, w związku z art. 38 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.
Z uwagi na:
- udzielone wykonawcom w dniu 07.03.2014 r. wyjaśnienia treści SIWZ i dokonane w związku z tym zmiany w jej treści wynikające z konieczności doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert,
- konieczność udzielenia Wykonawcom niezbędnego dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach,
Zamawiający ponownie przedłuża termin składania ofert do 13.03.2014r. do godz. 10:00.
W związku z powyższym, Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:
1) pkt 12.2 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„12.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 13.03.2014r. do godz. 1000, w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. (…)”
2) pkt 14 j) tiret pierwszy, drugi i trzeci otrzymuje brzmienie:
„j) wykonawca winien zamieścić ofertę w dwóch kopertach - wewnętrznej i zewnętrznej, które:
- będą zaadresowane na zamawiającego, oraz będą posiadać oznaczenia: „Oferta na przebudowę i rozbudowę Szkoły Podstawowej w Suszcu”
- Nie otwierać przed 13.03.2014 r. godz. 10.30.
- poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie).
(…)”
3) pkt 15 otrzymuje brzmienie:
„15. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
a) Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),
Termin składania ofert upływa: 13.03.2014r. o godz. 10.00,
b) Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),
Termin otwarcia ofert: 13.03.2014r. godz. 10.30.”
4) zał. 1.A, 1.B i 1.C do SIWZ – formularze przedmiaru robót otrzymują brzmienie:
ZMIANY_DO_SIWZ/1_A__Formularz_przedmiaru_robot_-_b.budowlana.xls
ZMIANY_DO_SIWZ/1_B__Formularz_przedmiaru_robot_-_b.elektryczna.xls
ZMIANY_DO_SIWZ/1_C__Formularz_przedmiaru_robot_-_b.sanitarna.xls
5) w zał. 10.1 do SIWZ – stanowiącym PROJEKT WYKONAWCZY BRANŻY BUDOWLANEJ, dokonuje się następujących uzupełnień i zmian:
1_Rzut_piwnic_-_wykonawczy_poprawiony.pdf
2_Rzut_parteru_-_wykonawczy_poprawiony.pdf
3_Rzut_pietra_I_-_wykonawczy_poprawiony.pdf
A1_-_Elewacja_polnocna_-_kolorystyka_poprawiony.pdf
A2_-_Elewacja_wschodnia_-_kolorystyka_poprawiony.pdf
A3_-_Elewacja_poludniowa_-_kolorystyka_poprawiony.pdf
A4_-_Elewacja_zachodnia_-_kolorystyka_poprawiony.pdf
K-01A_fundamenty_poprawiony.pdf
Uwaga:
Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.
W/w zmiany prowadzą do zmiany II treści ogłoszenia nr 34353 – 2014 z dnia 20.02.2014r. na ww. postępowanie.
Wykonawcy są zobowiązani do wyceny oferty zgodnie z treścią formularzy przedmiaru robót zał. 1.A, 1.B i 1.C z dnia 07.03.2014 r. i tylko te są obowiązujące w przedmiotowym przetargu.
Wójt Gminy
Marian Pawlas