Suszec, dnia 09.05.2011 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
ZPU.271.1.7.2011
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont ul. Brzozowej w Suszcu – Etap I”.
W dniu 09.05.2011 r. do Zamawiającego wpłynęło pismo z prośbą o udzielenie odpowiedzi na poniżej przedstawione pytanie, związane z przygotowaniem oferty na realizację w/w zadania.
W związku z powyższym, Zamawiający, na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych udziela następujących, wiążących dla wykonawców wyjaśnień, które udostępnia na stronie internetowej, bez ujawniania źródła zapytania:
PYTANIE 1:
Dotyczy par. 9 ust. 2 Umowy – Dlaczego okres rękojmi wskazany przez Zamawiającego w umowie jest dłuższy niż okres gwarancji? Prosimy o uzasadnienie.
ODPOWIEDŹ NA PYTANIE 1:
Zgodnie z zapisami Art. 50 Ustawy o samorządzie gminnym: „Obowiązkiem osób uczestniczących w zarządzaniu mieniem komunalnym jest zachowanie szczególnej staranności przy wykonywaniu zarządu zgodnie z przeznaczeniem tego mienia i jego ochrona”.
W związku z powyższym, w celu dbałości o majątek Gminy Suszec, w par. 9 pkt 2 załącznika nr 2 do SIWZ Istotne postanowienia umowy (zwanego dalej „umową”), Zamawiający rozszerzył okres rękojmi o 3 miesiące w stosunku do upływu okresu gwarancji przewidzianego w par. 9 pkt 1 Umowy.
Termin składania ofert nie ulega zmianie.