Suszec, dnia 06.02.2015 r.
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa układu komunikacyjnego ulic: Dworcowej, Bartniczej i Jesionowej w Radostowicach”.
Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.
Z uwagi na:
- udzielone wykonawcom w dniu 06.02.2015 r. odpowiedzi na pytania dot. realizacji w/w przedmiotu zamówienia oraz dokonane w związku z tym zmiany w dokumentacji projektowej Formularzu przedmiaru robót – zał. 1.C), wynikające z konieczności doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert,
- konieczność udzielenia Wykonawcom niezbędnego dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach i prawidłowe przygotowanie ofert,
Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, w tym zmiany dotyczące przedłużenia terminu składania ofert do 11.02.2015r. godz. 10:00, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:
1) pkt 14 lit. j) SIWZ otrzymuje brzmienie:
j) „wykonawca winien zamieścić ofertę w dwóch kopertach - wewnętrznej i zewnętrznej, które:
- będą zaadresowane na zamawiającego, oraz będą posiadać oznaczenia: „Oferta na przebudowę układu komunikacyjnego ulic: Dworcowej, Bartniczej i Jesionowej w Radostowicach”
- Nie otwierać przed 11.02.2015 r. godz. 10.30.
- poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie).
(…)”
3) pkt 15 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„15. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
a) Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),
Termin składania ofert upływa: 11.02.2015r. o godz. 10.00,
b) Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),
Termin otwarcia ofert: 11.02.2015r. godz. 10.30.”
4) formularz przedmiaru robót - zał. 1.C do SIWZ zostaje zmieniony i otrzymuje brzmienie:
Formularz_przedmiaru_1_C.xls - ZMIENIONY
Uwaga:
Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.
W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 10849 – 2015 z dnia 26.01.2015 na ww. postępowanie.
Wykonawcy są zobowiązani do wyceny oferty zgodnie z treścią formularzy przedmiaru robót:
- zał. 1.A i 1.B z dnia 26.01.2015 r.,
- natomiast zał. 1.C zgodnie ze zmianą z dnia 06.02.2015 r.
które będą obowiązujące w przedmiotowym przetargu.
Wójt Gminy
Marian Pawlas