MENU

ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 28.09.2010 R.

Suszec, 28.09.2010 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

 

dotyczy:                postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „„Wyposażenie zaplecza kuchennego przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Rudziczce przy ul. Woszczyckiej 20, w meble i urządzenia kuchenne wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem”

               

Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

                Na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert, które zostaną złożone w w/w postępowaniu oraz z uwagi na udzielone w dniu 24.09.2010 r. i 28.09.2010 r. odpowiedzi na pytania dot. realizacji ww. przedmiotu zamówienia (zamieszczone na stronie internetowej w zakładkach do ogłoszenia na w/w przetarg pt.: „Odpowiedzi na pytania z dnia 24.09.2010r.” oraz „Odpowiedzi na pytania z dnia 28.09.2010r.), Zamawiający wprowadza zmiany w treści SIWZ, w tym w zał. A do formularza oferty, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla wykonawców:

 

a)       pkt 15 SIWZ otrzymuje brzmienie:

„15. Sposób obliczenia ceny oferty:

(…) treść od ppkt 15.1 – 15.10 pozostaje bez zmian, natomiast dodaje się ppkt 15.11 i 15.12 w brzmieniu:

15.11           Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oferty zgodnie z postanowieniami SIWZ. Jeżeli przed terminem składania ofert nastąpi zmiana treści SIWZ i jej załączników, na skutek udzielonych wykonawcom wyjaśnień na pytania lub innych okoliczności, to wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia wprowadzonych przez zamawiającego zmian w swojej ofercie, zgodnie z wytycznymi określonymi w dokumentach wprowadzających zmiany do treści SIWZ. Zmiany te będą zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego, w zakładkach do ogłoszenia na przedmiotowe zadanie.

15.12           Złożenie oferty bez uwzględnienia zmian, o których mowa w ppkt 15.11 spowoduje odrzucenie oferty z postępowania.

         

b)       zamawiający zamieszcza poniżej aktualny i wymagany załącznik A do formularza oferty, który otrzymuje brzmienie: (w tej wersji obowiązuje do złożenia wraz z ofertą w dniu 30.09.2010 r.):

 

Rudziczka_kuchnia_-_Kalkulacja_ofertowa_-_zmiana_z_dnia_28.09.pdf (398.61 Kb)

Uwaga:

Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia wraz z ofertą zmienionego zał. A w wersji z dnia 28.09.2010 r.

Ofertę należy przygotować zgodnie z postanowieniami SIWZ i zgodnie z udzielonymi wykonawcom odpowiedziami na ich pytania oraz zmianami do SIWZ z dnia 24.09.2010 r. i z dnia 28.09.2010 r.

Zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego w dniu 24.09.2010 r. zał. A (zmieniony z dnia 22.09.2010 r.), nie jest już obowiązujący w przedmiotowym postępowaniu.

Złożenie niewłaściwego zał. A, tj. w wersji zamieszczonej na stronie internetowej w dniu 22.09.2010 r. lub w dniu 24.09.2010 r., spowoduje odrzucenie oferty z postępowania !!!

Termin składania ofert nie ulega zmianie.

Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.

W/w zmiany nie prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 261107 - 2010 z dnia 22.09.2010 r. na ww. postępowanie

                                                                                                                                           Wójt Gminy

                                                                                                                                        Marian Pawlas