Suszec, 28.09.2010 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „„Wyposażenie zaplecza kuchennego przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Rudziczce przy ul. Woszczyckiej 20, w meble i urządzenia kuchenne wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem”
Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.
Na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert, które zostaną złożone w w/w postępowaniu oraz z uwagi na udzielone w dniu 24.09.2010 r. i 28.09.2010 r. odpowiedzi na pytania dot. realizacji ww. przedmiotu zamówienia (zamieszczone na stronie internetowej w zakładkach do ogłoszenia na w/w przetarg pt.: „Odpowiedzi na pytania z dnia 24.09.2010r.” oraz „Odpowiedzi na pytania z dnia 28.09.2010r.), Zamawiający wprowadza zmiany w treści SIWZ, w tym w zał. A do formularza oferty, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla wykonawców:
a) pkt 15 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„15. Sposób obliczenia ceny oferty:
(…) treść od ppkt 15.1 – 15.10 pozostaje bez zmian, natomiast dodaje się ppkt 15.11 i 15.12 w brzmieniu:
15.11 Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oferty zgodnie z postanowieniami SIWZ. Jeżeli przed terminem składania ofert nastąpi zmiana treści SIWZ i jej załączników, na skutek udzielonych wykonawcom wyjaśnień na pytania lub innych okoliczności, to wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia wprowadzonych przez zamawiającego zmian w swojej ofercie, zgodnie z wytycznymi określonymi w dokumentach wprowadzających zmiany do treści SIWZ. Zmiany te będą zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego, w zakładkach do ogłoszenia na przedmiotowe zadanie.
15.12 Złożenie oferty bez uwzględnienia zmian, o których mowa w ppkt 15.11 spowoduje odrzucenie oferty z postępowania.
b) zamawiający zamieszcza poniżej aktualny i wymagany załącznik A do formularza oferty, który otrzymuje brzmienie: (w tej wersji obowiązuje do złożenia wraz z ofertą w dniu 30.09.2010 r.):
Rudziczka_kuchnia_-_Kalkulacja_ofertowa_-_zmiana_z_dnia_28.09.pdf (398.61 Kb)
Uwaga:
Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia wraz z ofertą zmienionego zał. A w wersji z dnia 28.09.2010 r.
Ofertę należy przygotować zgodnie z postanowieniami SIWZ i zgodnie z udzielonymi wykonawcom odpowiedziami na ich pytania oraz zmianami do SIWZ z dnia 24.09.2010 r. i z dnia 28.09.2010 r.
Zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego w dniu 24.09.2010 r. zał. A (zmieniony z dnia 22.09.2010 r.), nie jest już obowiązujący w przedmiotowym postępowaniu.
Złożenie niewłaściwego zał. A, tj. w wersji zamieszczonej na stronie internetowej w dniu 22.09.2010 r. lub w dniu 24.09.2010 r., spowoduje odrzucenie oferty z postępowania !!!
Termin składania ofert nie ulega zmianie.
Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.
W/w zmiany nie prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 261107 - 2010 z dnia 22.09.2010 r. na ww. postępowanie
Wójt Gminy
Marian Pawlas