Suszec, dnia 13.12.2013 r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
I. Wójt Gminy Suszec, na podstawie art. 92 ust. 2 przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 907), informuje, że w postępowaniu przetargowym prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie do 31.12.2014 r.”, najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
TRADEA Sp. z o.o.
Al. Kościuszki 27/4
42-202 Częstochowa
za cenę: 230.238,82 zł brutto.
Oferta otrzymała najwyższą ilość punktów (kryterium cena -100%) spośród złożonych ważnych ofert, a wykonawca spełnia wszystkie wymagane warunki do realizacji w/w zamówienia, określone w SIWZ.
II. W przedmiotowym postępowaniu została złożona 1 oferta, tj.:
OFERTA NR 01 złożona przez:
TRADEA Sp. z o.o.
Al. Kościuszki 27/4
42-202 Częstochowa
III. Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert wraz z punktacją zawiera poniższa tabela:
Numer oferty |
Liczba pkt w kryterium Cena-100% |
Razem |
01 |
300,00 |
300,00 |
Z up. Wójta
Zastępca Wójta
Czesław Smusz