- Godz. 13.00 Otwarcie sesji.
- Stwierdzenie zdolności Rady do podejmowania uchwał.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
- Informacja na temat aktualnej sytuacji w Międzygminnym Związku Komunikacyjnym w Jastrzębiu Zdroju.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr III/21/2018 Rady Gminy Suszec z dnia 20 grudnia 2018 r . w sprawie uchwały budżetowej Gminy Suszec na rok 2019.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr III/20/2018 Rady Gminy Suszec z dnia 20 grudnia 2018 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Suszec na lata 2018-2026.
- Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Suszec na 2019 rok.
- Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Wójta Gminy Suszec.
- Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność kierownika jednostki organizacyjnej Gminy Suszec, Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suszcu.
- Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Wojewody Śląskiego o przekazanie Gminie Suszec działki stanowiącej własność Skarbu Państwa.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na najem pomieszczenia kawiarni wraz z zapleczem w budynku, położonym w Suszcu przy ul. Ogrodowej 22, na okres do trzech lat.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na najem pomieszczenia kawiarni w budynku Remizo - Świetlicy, położonym w Mizerowie przy ul. Wyzwolenia 279, na okres do trzech lat.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na najem pomieszczenia biurowego w budynku Remizo - Świetlicy, położonym w Mizerowie przy ul. Wyzwolenia 279, na okres do trzech lat.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia Uchwały Nr XLI/10/332/2014 Rady Gminy Suszec z dnia 30 stycznia 2014 r. w sprawie przyjęcia gminnego programu osłonowego w zakresie dożywiania.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu Osłonowego pn. „Pomoc gminy zakresie dożywiania na lata 2019 - 2023”.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach chronionych.
- Interpelacje, zapytania, wnioski i oświadczenia Radnych.
- Zapytania i zgłoszenia Sołtysów w zakresie spraw dotyczących sołectw i ich mieszkańców.
- Sprawozdanie Wójta ze swojej działalności pomiędzy sesjami, zawierające w szczególności informację o realizacji zadań inwestycyjnych, wykonaniu dochodów i wydatków budżetu Gminy.
- Sprawy porządkowe.
- Zamknięcie sesji.