Suszec, 03.12.2013 r.
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie do 31.12.2014r”
Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r. ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.
Z uwagi na:
- konieczność ujednolicenia w treści SIWZ informacji dotyczących szacowanej wielkości zużycia energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia, zawartych w pkt. 3.2 SIWZ oraz w tabeli zamieszczonej w treści zał. nr 1 do SIWZ - formularza oferty, i
- podjętą w związku z powyższym decyzją o przedłużeniu terminu składania ofert do 11.12.2013r. do godz. 10:00, ze względu na konieczność udzielenia Wykonawcom niezbędnego dodatkowego czasu na prawidłowe przygotowanie oferty,
Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:
1) pkt 13 i) tiret pierwszy otrzymuje brzmienie:
- będą zaadresowane na zamawiającego,
- będą posiadać oznaczenia:
„Oferta na dostawę energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie do 31.12.2014 r.”. Nie otwierać przed 11.12.2013 r. godz. 10.30.
- poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie).
- (…)
2) pkt 14 otrzymuje brzmienie:
14. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
a) Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),
Termin składania ofert upływa: 11.12.2013 r. o godz. 10.00,
b) Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),
Termin otwarcia ofert: 11.12.2013 r. godz. 10.30.
3) zał. nr 1 do SIWZ - formularz oferty otrzymuje brzmienie:
zał. nr 1
(pieczątka firmowa wykonawcy)
FORMULARZ OFERTY
Gmina Suszec
ul. Lipowa 1
43-267 SUSZEC
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na: „Dostawę energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie do 31.12.2014 r.”, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych i w siedzibie Zamawiającego w miejscu publicznie dostępnym oraz na jego stronie internetowej:
1. Oferujemy wykonanie w/w przedmiotu zamówienia za cenę:
netto: ………………………..zł (l.p. 6, kol. 4 tabeli)**
podatek VAT: ……. %
brutto: ...................................zł**
słownie brutto: ………………………………………………………………………………….
zgodnie z poniższą tabelą:
l.p. |
Grupa taryfowa |
Szacowane zużycie w okresie obowiązywania umowy [ kWh ] |
Cena jednostkowa netto 1 kWh energii elektrycznej* [ zł/kWh ] |
Cena netto** [ zł ] (iloczyn kol. CxD) |
A |
B |
C |
D |
E |
1. |
C11 |
276.745,41
|
|
|
2. |
C21 |
69.912,00
|
|
|
3. |
G11 |
789,00
|
|
|
4. |
C12b dzienna |
149.127,00
|
|
|
5. |
C12b nocna |
310.472,00
|
|
|
6. |
RAZEM (suma wierszy od 1- 5)
|
807.045,41
|
X |
|
* Wartość może być podana z dokładnością maksymalnie do czterech miejsc po przecinku
** Wartość należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
2. W/w usługi będą świadczone w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. , z zastrzeżeniem pkt.4 SIWZ.
3. Warunki płatności – zgodnie z istotnymi dla stron postanowieniami umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącymi zał. nr 2 do SIWZ.
4. Oświadczamy, posiadamy zawartą z TAURON Dystrybucja S.A. umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, umożliwiającą nam sprzedaż energii elektrycznej Zamawiającemu.
5. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz zdobyliśmy konieczne informacje, potrzebne do przygotowania oferty i właściwego wykonania zamówienia.
6. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
7. Oświadczamy, że zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia istotne dla stron postanowienia umowy (pkt 21 SIWZ), które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, zostały przez nas zaakceptowane i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na oznaczonych w niej warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego.
8. Oświadczamy, że spełniamy określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu. Dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, stanowią załączniki do niniejszej oferty.
9. Oświadczamy iż:
zamówienie wykonamy sami w całości/ zamówienie wykonamy przy udziale podwykonawców*
Zamierzamy powierzyć wykonanie następujących części zamówienia (wypełnić jeżeli zamówienie będzie wykonywane przy udziale podwykonawców:
- wykonanie części zamówienia w zakresie……………………..………………,
- wykonanie części zamówienia w zakresie……………………………………..,
itp.
10. Uwagi do oferty:………………………………………………………………………………....
……………………………………………………………………………………………………
11. Numery, na które będzie przysyłana korespondencja:
tel:……………….. fax: …………………… e-mail: ……………………….
12. Numer NIP wykonawcy: ............................................
Numer REGON: .........................................................
13. Załącznikami do niniejszej oferty są;
(1).................................................................................
(2).................................................................................
(3).................................................................................
itp.
PODPISANO
….…............................................................................
(upełnomocniony przedstawiciel)
pieczątka firmowa ....................................................................................
(nazwa firmy)
REGON:…..............................................................
.............................................................................
(adres)
dnia......................................................................
………..............................................................…………………………………………………………………………………............................
Uwaga:
Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.
W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 259423-2013 z dnia 02.12.2013r. na ww. postępowanie.
Z up. Wójta Gminy
Zastępca Wójta
Czesław Smusz