MENU

ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 03.12.2013 R.

 Suszec, 03.12.2013 r.

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dotyczy:       postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie do 31.12.2014r”

               

Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r. ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

Z uwagi na:

-     konieczność ujednolicenia w treści SIWZ informacji dotyczących szacowanej wielkości zużycia energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia, zawartych w pkt. 3.2 SIWZ oraz w tabeli zamieszczonej w treści zał. nr 1 do SIWZ  - formularza oferty, i

-   podjętą w związku z powyższym decyzją o przedłużeniu terminu składania ofert do 11.12.2013r. do godz. 10:00, ze względu na konieczność udzielenia Wykonawcom niezbędnego dodatkowego czasu na prawidłowe przygotowanie oferty,

 

Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:

 

1)    pkt 13 i) tiret pierwszy otrzymuje brzmienie:

-       będą zaadresowane na zamawiającego,

-       będą posiadać oznaczenia:

„Oferta na dostawę energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie do 31.12.2014 r.”. Nie otwierać przed 11.12.2013 r. godz. 10.30.

-       poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie).

-       (…)

2)    pkt 14 otrzymuje brzmienie:

      14.       Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

a)       Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),

Termin składania ofert upływa: 11.12.2013 r. o godz. 10.00,

b)       Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),

Termin otwarcia ofert: 11.12.2013 r. godz. 10.30.

 

3)    zał. nr 1 do SIWZ  - formularz oferty otrzymuje brzmienie:

zał. nr 1

      (pieczątka firmowa wykonawcy)

 

FORMULARZ OFERTY

 

Gmina Suszec

                                                                                              ul. Lipowa 1

                                                                                              43-267 SUSZEC

 

Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na: „Dostawę energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie do 31.12.2014 r.”, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych i w siedzibie Zamawiającego w miejscu publicznie dostępnym oraz  na jego stronie internetowej:

 

1.         Oferujemy wykonanie w/w przedmiotu zamówienia za cenę:

 

netto: ………………………..zł (l.p. 6, kol. 4 tabeli)**

 

podatek VAT: ……. %

 

brutto:  ...................................zł**

słownie brutto: ………………………………………………………………………………….

zgodnie z poniższą tabelą:

 

l.p.

 

Grupa

taryfowa

Szacowane zużycie

w okresie obowiązywania umowy

[ kWh ]

Cena jednostkowa netto

 1 kWh energii elektrycznej*

[ zł/kWh ]

Cena netto**

[ zł ]

(iloczyn kol. CxD)

A

B

C

D

E

1.

C11

 

276.745,41

 

 

 

2.

C21

 

69.912,00

 

 

 

3.

G11

 

789,00

 

 

 

4.

C12b dzienna

 

149.127,00

 

 

 

5.

C12b nocna

 

310.472,00

 

 

 

6.

 

RAZEM

(suma wierszy

od 1- 5)

 

 

807.045,41

 

X

 

 

 * Wartość może być podana z dokładnością maksymalnie do czterech miejsc po przecinku

** Wartość należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

2.                  W/w usługi będą świadczone w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. , z zastrzeżeniem pkt.4 SIWZ.

3.                  Warunki płatności – zgodnie z istotnymi dla stron postanowieniami umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącymi zał. nr 2 do SIWZ.

4.                  Oświadczamy, posiadamy zawartą z TAURON Dystrybucja S.A. umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, umożliwiającą nam sprzedaż energii elektrycznej Zamawiającemu.

5.                  Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz zdobyliśmy konieczne informacje, potrzebne do przygotowania oferty i właściwego wykonania zamówienia.

6.                  Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

7.                  Oświadczamy, że zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia istotne dla stron postanowienia umowy (pkt 21 SIWZ), które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, zostały przez nas zaakceptowane i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na oznaczonych w niej warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego.

8.                  Oświadczamy, że spełniamy określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu. Dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, stanowią załączniki do niniejszej oferty.

9.                  Oświadczamy iż:

zamówienie wykonamy sami w całości/ zamówienie wykonamy przy udziale podwykonawców*

 

Zamierzamy powierzyć wykonanie następujących części zamówienia (wypełnić jeżeli zamówienie będzie wykonywane przy udziale podwykonawców:

 

-           wykonanie części zamówienia w zakresie……………………..………………,

 

-           wykonanie części zamówienia w zakresie……………………………………..,

itp.

 

10.              Uwagi do oferty:………………………………………………………………………………....

            ……………………………………………………………………………………………………

 

11.       Numery, na które będzie przysyłana korespondencja:

            tel:……………….. fax:  …………………… e-mail: ……………………….

 

12.       Numer NIP wykonawcy: ............................................

            Numer REGON: .........................................................

 

13.       Załącznikami do niniejszej oferty są;

(1).................................................................................

(2).................................................................................

(3).................................................................................

itp.                                                                                 

                                                                  PODPISANO

 

                                                       ….…............................................................................

                                                                                                                                 (upełnomocniony przedstawiciel)

 

                    pieczątka firmowa                                                                                                                     ....................................................................................

                                                                                                                                                                                                   (nazwa firmy)

 

                                                            REGON:…..............................................................

                                                                                                                                                                                                                                                   .............................................................................

                                                                                                                                                             (adres)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 dnia......................................................................

 

 

………..............................................................…………………………………………………………………………………............................

Uwaga:

Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.

W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 259423-2013 z dnia 02.12.2013r. na ww. postępowanie.

                                                                                         

                                                                                  Z up. Wójta Gminy

                                                                                                                                                                                                                                 Zastępca Wójta

                                                                                                                   

                                                                                                                                                                                                                                 Czesław Smusz