Suszec, dnia 10.06.2015 r.
ZPU.271.1.3.2015
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Suszec, na których zamieszkują mieszkańcy”.
Wójt Gminy Suszec, informuje na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) zwanej dalej Ustawą, że unieważnia postępowanie na podstawie:
- art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”.
Wójt Gminy
Marian Pawlas