INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Suszec, dnia  10.06.2015 r.

ZPU.271.1.3.2015

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Suszec, na których zamieszkują mieszkańcy”.

 

Wójt Gminy Suszec, informuje na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) zwanej dalej Ustawą, że unieważnia postępowanie na podstawie:

- art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”.

 

           

 

 

 

 

Wójt Gminy

 

Marian Pawlas

 

Data opublikowania
Osoba wprowadzająca informację Spyra Spyra
Zmodyfikował Spyra Spyra
Data ostatniej aktualizacji
Liczba wyświetleń 181
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany
Spyra Spyra INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA - Moduł - zmiana zawartości