Suszec, dnia 20.01.2009 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w sołectwach Kobielice i Radostowice (ul. Graniczna, ul. Spacerowa , ul. Malinowa), zgodnie z dokumentacją projektową”
Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r. ze zm.), Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.
Z uwagi na to, że poniżej zapisane zmiany treści SIWZ nie prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 6084-2009 z dnia 19.01.2009 r., termin składania ofert pozostaje bez zmian, tj. upływa w dniu: 09.02.2009 r. o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego.
W związku z powyższym, Zamawiający wprowadza zmianę (zmiana została podkreślona) do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla wykonawców:
a) PKT 15.5 SIWZ otrzymuje brzmienie:
Wszelkie roboty, które były do przewidzenia na etapie sporządzenia oferty, a nie zostały zgłoszone zamawiającemu (mimo braku ich w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a wynikające z Prawa budowlanego, Polskich norm, sztuki budowlanej), nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych, o których mowa w pgf. 8 pkt.7 istotnych postanowień umowy – zał nr 2 do SIWZ, a WYKONAWCA będzie zobowiązany do ich wykonania i nie będzie przysługiwało mu prawo żądania dodatkowego wynagrodzenia za te roboty. ZAMAWIAJACY uzna, że roboty te zostały ujęte przez WYKONAWCĘ w innych cenach i składnikach formularzy przedmiaru robót.
b) pgf 7 pkt 8 istotnych postanowień umowy – zał. nr 2 do SIWZ otrzymuje brzmienie:
Koszty wymienione w pkt 7 lub ich odpowiednią część zamawiający ma prawo pokryć w całości lub w części z przeznaczonego na ten cel zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
c) w zał. nr 1.A, 1.B i xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />
- na stronie tytułowej zał. nr 1.A formularza przedmiaru robót została zmieniona numeracja, tj. zamiast numeru 6.1 (górny prawy róg strony) wstawiono nr 1.A
- na stronie tytułowej zał. nr 1.B formularza przedmiaru robót została zmieniona numeracja, tj. zamiast numeru 6.2 (górny prawy róg strony) wstawiono nr 1.B
- na stronie tytułowej zał. nr 1.A formularza przedmiaru robót została zmieniona numeracja, tj. zamiast numeru 6.3 (górny prawy róg strony) wstawiono nr
W dniu 19.01.2009 r. na stronie internetowej Urzędu Gminy (BIP), jako załączniki nr 1.A, 1.B i
Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia formularzy przedmiaru robót z uwzględnieniem w/w zmian.
Pozostała treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jej załączników pozostaje bez zmian.
Wójt Gminy
Marian Pawlas