MENU

ZMIANA TREŚCI SIWZ z dnia 20.01.2009 r.

Suszec, dnia 20.01.2009 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dotyczy:                 postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w sołectwach Kobielice i Radostowice (ul. Graniczna, ul. Spacerowa , ul. Malinowa), zgodnie z dokumentacją projektową”

 

        Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r. ze zm.), Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

        Z uwagi na to, że poniżej zapisane zmiany treści SIWZ nie prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 6084-2009 z dnia 19.01.2009 r., termin składania ofert pozostaje bez zmian, tj. upływa w dniu: 09.02.2009 r. o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego.

        W związku z powyższym, Zamawiający wprowadza zmianę (zmiana została podkreślona) do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla wykonawców:

a)     PKT 15.5 SIWZ otrzymuje brzmienie:

Wszelkie roboty, które były do przewidzenia na etapie sporządzenia oferty, a nie zostały zgłoszone zamawiającemu (mimo braku ich w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a wynikające z Prawa budowlanego, Polskich norm, sztuki budowlanej), nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych, o których mowa w pgf. 8 pkt.7 istotnych postanowień umowy – zał nr 2 do SIWZ, a WYKONAWCA będzie zobowiązany do ich wykonania i nie będzie przysługiwało mu prawo żądania dodatkowego wynagrodzenia za te roboty. ZAMAWIAJACY uzna, że roboty te zostały ujęte przez WYKONAWCĘ w innych cenach i składnikach formularzy przedmiaru robót.

b)    pgf 7 pkt 8 istotnych postanowień umowy – zał. nr 2 do SIWZ otrzymuje brzmienie:

Koszty wymienione w pkt 7 lub ich odpowiednią część zamawiający ma prawo pokryć w całości lub w części z przeznaczonego na ten cel zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

c)     w zał. nr 1.A, 1.B i xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />1.C do formularza oferty (zał. nr 1 do SIWZ):

  -   na stronie tytułowej zał. nr 1.A formularza przedmiaru robót została zmieniona numeracja, tj. zamiast numeru 6.1 (górny prawy róg strony) wstawiono nr 1.A

  -   na stronie tytułowej zał. nr 1.B formularza przedmiaru robót została zmieniona numeracja, tj. zamiast numeru 6.2 (górny prawy róg strony) wstawiono nr 1.B

  -   na stronie tytułowej zał. nr 1.A formularza przedmiaru robót została zmieniona numeracja, tj. zamiast numeru 6.3 (górny prawy róg strony) wstawiono nr 1.C

      W dniu 19.01.2009 r. na stronie internetowej Urzędu Gminy (BIP), jako załączniki nr 1.A, 1.B i 1.C, zostały zamieszczone formularze przedmiaru robót, które w swojej treści zawierały błąd - niewłaściwą numerację pierwszych tytułowych stron, co wykonawcy mogli stwierdzić dopiero po otwarciu tychże dokumentów. W dniu 20.01.2009 r. Zamawiający poprawił przedmiotowe formularze zgodnie z powyższym i ponownie zamieścił je na stronie BIP Urzędu Gminy Suszec. Formularze zawierające błąd zostały usunięte.

      Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia formularzy przedmiaru robót z uwzględnieniem w/w zmian.

 

Pozostała treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jej załączników pozostaje bez zmian.

                                                                                                                       

                                                                        Wójt Gminy

                                                                      Marian Pawlas