Sprawy związane z ewidencją ludności prowadzi Biuro Spraw Obywatelskich, można je załatwić w pokoju nr 9
Do podstawowych zadań biura w zakresie ewidencji ludności należy:
- prowadzenie dokumentacji ewidencji mieszkańców w formie KOM-ów, kartoteki ewidencji okresowej, dowodowej oraz kartoteki pobytu czasowego,
- wydawanie poświadczeń zamieszkania,
- udzielanie informacji adresowych,
- dokonywanie wpisów numerów ewidencyjnych w dokumentach ewidencji i dowodach osobistych,
- prowadzenie postępowania w sprawach o wymeldowanie z miejsca pobytu stałego,
- prowadzenie archiwum kartotekowo-ewidencyjnego,
- współpraca w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych z ośrodkami informatyki MSWiA oraz Urzędu Wojewódzkiego, Wojewódzkim Urzędem Statycznym, Komendami Policji oraz innymi instytucjami,
- wystawienie i wydawanie dokumentów tożsamości,
- prowadzenie stałego rejestru wyborców,
- sporządzanie spisów wyborców, wykazów przedpoborowych, wykazu mieszkańców dla potrzeb szkoły, Urzędu Skarbowego itp.
- prowadzenie spraw dot. zbiórek publicznych,
- prowadzenie zadań wynikających z przepisów o zgromadzeniach,
- prowadzenie rejestru i przechowywanie testamentów,
- realizacja zadań określonych w porozumieniu w sprawie prowadzenia niektórych zadań związanych z wydawaniem paszportów.