MENU

Uzgodnienie lokalizacji obiektów budowlanych lub urządzeń...

 UZGODNIENIE LOKALIZACJI OBIEKTÓW

BUDOWLANYCH LUB URZĄDZEŃ NIE

ZWIĄZANYCH  Z POTRZEBAMI ZARZĄDZANIA

DROGAMI LUB POTRZEBAMI RUCHU

 

 

                   Podstawa prawna: art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 21.03.1985r. o drogach publicznych ( j. t. Dz. U. z 2013 r. poz. 260 ze zm.), art. 104 kpa (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 267)

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

1.       Wniosek do zarządcy drogi o uzgodnienie lokalizacji z drogi gminnej, który powinien zawierać:

- imię i nazwisko oraz adres lub nazwę i siedzibę podmiotu występującego o uzgodnienie lokalizacji urządzeń nie związanych z potrzebami zarządzania drogami lib potrzebami ruchu,      

- oznaczenie działki, na którą projektuje się zjazd oraz jej lokalizacji (numer działki, karta mapy, sołectwo, ulica),

- określenie właściciela(i) działek.

 

2.       Załączniki:

- mapa orientacyjna w skali 1:10.000 lub zbliżonej z zaznaczeniem miejsca planowanych prac 3 egz.

- mapa sytuacyjna z granicami działek w skali 1:500 lub zbliżonej – plan zagospodarowania terenu działki z wrysowanym(ą) i zwymiarowanym(ą) przyłączem/siecią – 3 egz.

- w przypadku złożenia wniosku przez firmę – aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej bądź w przypadku spółek kserokopię statutu lub umowy.

- pełnomocnictwo / upoważnienie wraz z kopią opłaty skarbowej w kwocie 17,00zł (jeżeli w imieniu inwestora- właściciela występuje pełnomocnik)

     

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Sekretariat Urzędu Gminy Suszec, pok. Nr 20, tel. (032) 449 – 30 – 50

 

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

30 dni.

    

OPŁATY:

Zwolnione z opłat za wydanie decyzji

Za pełnomocnictwo/ upoważnienie - 17 zł 

Opłatę należy wpłacić w Punkcie Kasowym Urzędu Gminy – Suszec, ul. Lipowa 1 lub przelewem na konto Urzędu Gminy Suszec

 

Bank Spółdzielczy Żory Oddział Suszec

nr konta: 15 8456 1019 2001 0000 0446 0002

 

TRYB ODWOŁAWCZY:

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bielsku-Białej za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w sekretariacie Urzędu Gminy). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od doręczenia decyzji stronie.

 

UWAGI:

1.    Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może skrócić termin załatwienia sprawy.

2.    W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Dziale dróg Urzędu Gminy Suszec.


 

URZĄD GMINY SUSZEC

43-267 Suszec, ul. Lipowa 1, woj. śląskie

tel. (032) 449-30-50, fax (032) 449-30-51

www.suszec.pl