Suszec, dnia 13.08.2012 r.
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIAxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
dotyczy: przetargu nieograniczonego pn.: ,,Przebudowa ul. Kasztanowej w Kryrach – drogi dojazdowej do gruntów rolnych o długości około 400mb”.
Wójt Gminy Suszec informuje, że w/w postępowanie przetargowe prowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010 r. ze zm.), zwanej dalej ustawą, zostało unieważnione na podstawie:
- art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (…) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego(…)”.
UZASADNIENIE
W dniu 24.07.2012 r. na stronie internetowej zamawiającego zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu na w/w zadanie, które nie posiadało nadanego numeru, gdyż zamawiający nie zamieścił przedmiotowego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (…) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego(…)”.
Sytuacja przewidziana przez ustawodawcę w powołanym wyżej przepisie zachodzi w unieważnionym postępowaniu, gdyż zgodnie z art. 146 ust. 1 pkt 2 ustawy: ”Umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający: (…) nie zamieścił ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (…)”
Jak wykazano powyżej, w w/w postępowaniu zaszły ustawowe przesłanki unieważnienia postępowania. W związku z powyższym, podpisanie umowy w świetle obowiązujących przepisów jest niedopuszczalne.