MENU

ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 10.03.2011 R.

Suszec, 10.03.2011 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dotyczy:                postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w sołectwie Kryry – II etap – zlewnia przepompowni P1 i P2A”            

           

Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r. ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

 

Z uwagi na:

-      konieczność doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert,

-      udzielone Wykonawcom w dniu 10.03.2011r. odpowiedzi (wyjaśnienia) na pytania dot. realizacji ww. przedmiotu zamówienia, które wpłynęły do Zamawiającego w dniach 04 i 07.03.2011r.,

-      dodanie dodatkowej pozycji do formularza przedmiaru robót – zał. 1.A,

-      przedłużenie terminu składania ofert do 18.03.2011r. do godz. 10:00, ze względu na konieczność udzielenia Wykonawcom niezbędnego dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach,

Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:

 

1)    w pkt 3.2 SIWZ:

Do zakresu określonego dla przepompowni ścieków P1:

 „Zgodnie z projektem budowlanym zakres zamówienia obejmuje w zlewni przepompowni ścieków P1 wykonanie: (…)

dodaje się pkt 8 o treści:

„8. Wykonanie projektu wymaganego dla pozwolenia radiowego, uzyskanie decyzji na eksploatację urządzeń radiowych w Urzędzie Regulacji Telekomunikacji i Poczty, zintegrowanie  układu monitoringu i przystosowanie go do nowych wymagań, dostarczenie i zaktualizowanie stosownego oprogramowania - zgodnie z warunkami opisanymi w odpowiedzi na pytanie nr 2 z dnia 10.03.2011r.”

2)    w pkt 4.2 SIWZ, w harmonogramie rzeczowym:

Treść zadania 3 lit. e) określonego dla etapu 1: zlewnia przepompowni P1 otrzymuje brzmienie:

„e) Przepompownia P1 o wydajności 27 l/s wraz z robotami towarzyszącymi*. Wykonanie projektu wymaganego dla pozwolenia radiowego, uzyskanie decyzji na eksploatację urządzeń radiowych w Urzędzie Regulacji Telekomunikacji i Poczty, zintegrowanie  układu monitoringu i przystosowanie go do nowych wymagań, dostarczenie i zaktualizowanie stosownego oprogramowania.”

 

3)      w zał. 1.A – formularz przedmiaru robót (branża instalacyjna) dodaje się poz. 29a w dziale 1.1.3 Roboty montażowe – ciągi główne.

 

W związku z powyższym zał. 1.A otrzymuje brzmienie:

 

ZMIANA_formularz_przedmiaru_robot_-zal._1A_-branza_instalacyjna_zl._P1_i_P2A.xls (164.00 Kb) 

4)    w zał. nr 2 (istotne postanowienia umowy), §10 ust. 1, otrzymuje brzmienie:

„(…) 1. Na wykonany przedmiot zamówienia WYKONAWCA udziela ZAMAWIAJĄCEMU gwarancji na okres 60 miesięcy, niezależnie od rękojmi, licząc od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru robót dla II etapu przedmiotu umowy, o którym mowa w §7 pkt 3. (…)”

5)    pkt 11.2 SIWZ otrzymuje brzmienie:

„11.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 18.03.2011r. do godz. 1000, w jednej lub kilku formach, określonych  w art. 45 ust. 6 ustawy. (…)”

 6)    pkt 13 i) tiret pierwszy otrzymuje brzmienie:

„i)          wykonawca winien zamieścić ofertę w dwóch kopertach - wewnętrznej i zewnętrznej, które:

-          będą zaadresowane na zamawiającego, oraz będą posiadać oznaczenia: „Oferta na „Budowa kanalizacji sanitarnej w sołectwie Kryry – II etap – zlewnia przepompowni P1 i P2A”. Nie otwierać przed 18.03.2011 r. godz. 10.30.(…)”

7)    pkt 14 otrzymuje brzmienie:

        „14.               Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

a)            Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),

Termin składania ofert upływa: 18.03.2011r. o godz. 10.00,

b)            Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),

Termin otwarcia ofert: 18.03.2011r. godz. 10.30.

Uwaga:

Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.

Wykonawcy są zobowiązani do złożenia wraz z ofertą zmienionego zał. 1.A w wersji z dnia 10.03.2011 r.

W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 30632-2011 z dnia 25.02.2011 r. na ww. postępowanie.

                                                                                                         Wójt Gminy

                                                                                                      Marian Pawlas