Suszec, dnia 14.04.2009 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja systemu ogrzewania Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i Gimnazjum Publicznego w Kryrach, zgodnie z dokumentacją projektową”
Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r. ze zm.), Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.
Zamawiający wprowadza zmianę do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami:
PKT 15.2 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„Nie należy załączać własnych kosztorysów uproszczonych bądź szczegółowych. Dla ułatwienia wypełnienia zał. 1.A – 1.E, zamawiający zamieścił je, jako pliki w formacie EXCEL na własnej stronie internetowej. Strony tytułowe do formularzy, obowiązkowe do złożenia są zamieszczone w formacie WORD. W formularzach przedmiaru robót zamieszczonych w formacie EXCEL zostały już wpisane w każdej pozycji przedmiarowej w kol. 7, stosowne formuły do obliczenia wartości do dwóch miejsc po przecinku.
Kolumny 6 (cena jednostkowa) i 7 (wartość zł) formularzy przedmiaru robót należy wyliczać w wartościach netto.”
W/w zmiana treści SIWZ, nie prowadzi do zmiany treści ogłoszenia nr 101576 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009 na ww. postępowanie.
Pozostała treść SIWZ pozostaje bez zmian.
Wójt Gminy
Marian Pawlas