MENU

ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 30.01.2012 R.

Suszec, 30.01.2012 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa ul. Stacyjnej w Suszcu”

           

Na podst. art. 38 ust. 4 w związku z art. 38 ust. 1 pkt 3) i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r. ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

 

Z uwagi na:

-      udzielone Wykonawcom w dniu 30.01.2012r. odpowiedzi (wyjaśnienia) na pytania dot. realizacji ww. przedmiotu zamówienia, w zakresie określenia przedmiotu zamówienia i warunków udziału w postępowaniu na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert,

Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:

 

1)      zał. 1.A do SIWZ – formularz przedmiaru robót otrzymuje brzmienie:

 

Formularz_przedmiaru_-_ul._Stacyjna_-_zm.xls (37.50 Kb)

 

2)      w pkt 15 SIWZ:

a)            pkt 15.3 ppkt b) otrzymuje brzmienie:

„Brak wyceny jakiejkolwiek z istniejących w formularzu pozycji nie będzie uznane za możliwe do poprawienia w trybie art. 87 ust. 2 ustawy i skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy”.

b)            pkt. 15.11 zostaje wykreślony

 

 

3)      w zał. nr 9 do SIWZ – projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót) opis techniczny otrzymuje brzmienie:

Opis_techniczny_zm.pdf (110.08 Kb)

 

Uwaga:

Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.

Wykonawcy są zobowiązani do złożenia wraz z ofertą zmienionego zał. 1.A w wersji z dnia 30.01.2012 r.

W/w zmiany nie prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 22924-2012 z dnia 24.01.2012 r. na ww. postępowanie.

                                                                                         

                                                                                                         Wójt Gminy

                                                                                                      Marian Pawlas