MENU

ZMIANA TREŚCI SIWZ z dnia 03.02.2009 r.

Suszec, dnia 03.02.2009 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dotyczy:                 postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w sołectwach Kobielice i Radostowice (ul. Graniczna, ul. Spacerowa , ul. Malinowa), zgodnie z dokumentacja projektową”

 

        Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r. ze zm.), Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

        Z uwagi na dużą ilość pytań, które wpłynęły do Zamawiającego w dniach od 28.01.2009r. do 02.02.2009r. i czas potrzebny na udzielenie wyjaśnień na zadane pytania oraz mając na uwadze niezbędny dodatkowy czas dla Wykonawców na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający wydłuża termin składania ofert do 12.02.2009r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego.

        Wydłużenie terminu składania ofert, związane ze zmianą treści SIWZ, nie prowadzi do zmiany treści ogłoszenia nr 6084-2009 z dnia 19.01.2009 r. na ww. postępowanie.

        W związku z wydłużeniem terminu składania ofert Zamawiający wprowadza zmianę (zmiana została podkreślona) do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla wykonawców:

a)     PKT 11.2 SIWZ otrzymuje brzmienie:

Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 12.02.2009r. do godz. 1000. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu (tylko w formie przelewu), termin zostanie zachowany, jeżeli bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

b)    PKT 13 h) SIWZ otrzymuje brzmienie:

wykonawca winien zamieścić ofertę w dwóch kopertach - wewnętrznej i zewnętrznej, które:

-          będą zaadresowane na zamawiającego, oraz będą posiadać oznaczenia: „Oferta na budowę kanalizacji sanitarnej w sołectwach Kobielice i Radostowice (ul. Graniczna, ul. Spacerowa, ul. Malinowa), zgodnie z dokumentacja projektową”. Nie otwierać przed 12.02.2009r. godz. 10.30.

-          poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie).

 

W przypadku braku w/w informacji zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia.

Zamawiający nie ponosi również odpowiedzialności za nieterminowe złożenie oferty w przypadku składania oferty za pośrednictwem publicznego  operatora  pocztowego lub pocztą kurierską a tym samym za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.

c)     PKT 14 SIWZ otrzymuje brzmienie:

                        Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

a)       Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),

Termin składania ofert upływa: 12.02.2009r. o godz. 10.00,

b)       Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),

Termin otwarcia ofert: 12.02.2009r. godz. 10.30.

 

 

 

Pozostała treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jej załączników pozostaje bez zmian.

                                                                                                                       

Wójt Gminy

Marian Pawlas