Suszec, dnia 11.12.2008 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
MODYFIKACJA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec – 2009 r.”:
– zadanie 1: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec – 2009 r. – oświetlenie uliczne”
- zadanie 2: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec – 2009 r. – obiekty administrowane przez Urząd Gminy Suszec”
Modyfikacja treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r. ze zm.), Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.
Z uwagi na to, że poniżej zapisane zmiany treści SIWZ nie prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 255708 – 2008 z dnia 05.12.2008 r., termin składania ofert pozostaje bez zmian, tj. upływa w dniu: 15.12.2008 r. o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego.
W związku z powyższym, Zamawiający wprowadza zmianę do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla wykonawców:
a) PKT 15 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„Sposób obliczenia ceny oferty:
Wykonawca dla części zamówienia opisanej w pkt 3.1 SIWZ powinien podać cenę jednostkową brutto w PLN za 1 kWh energii elektrycznej dla każdej z taryf z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia oraz podać kwotę za opłaty abonamentowe. Opłaty abonamentowe wykonawca winien ustalić za 2 – miesięczny okres rozliczeniowy, w skład których ma wchodzić opłata za obsługę rozliczenia handlowego i wszelkie inne opłaty związane z realizacją zamówienia, nie ujęte w poz. 1-3 tabeli zawartej w zał. 1a do SIWZ.
Średnia cena 1 kWh wyliczona będzie w komórce 5c, jako iloraz wartości z komórki 5d formularza oferty i przewidywanego zużycia z komórki 5b formularza oferty.
Wartość wynagrodzenia w dwumiesięcznym okresie rozliczeniowym wyliczana będzie jako iloczyn ceny jednostkowej z komórki 5c i faktycznego zużycia energii elektrycznej w oparciu o odczyty urządzeń pomiarowych.
Wykonawca dla części zamówienia opisanej w pkt 3.2 SIWZ powinien podać cenę jednostkową brutto w PLN za 1 kWh energii elektrycznej dla każdej z taryf z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia oraz podać kwotę za opłaty abonamentowe. Opłaty abonamentowe wykonawca winien ustalić za 2 – miesięczny okres rozliczeniowy, w skład których ma wchodzić opłata za obsługę rozliczenia handlowego i wszelkie inne opłaty związane z realizacją zamówienia, nie ujęte w poz. 1-2 tabeli zawartej w zał. 1b do SIWZ.
Średnia cena 1 kWh wyliczona będzie w komórce 4c, jako iloraz wartości z komórki 4d formularza oferty i przewidywanego zużycia z komórki 4b formularza oferty.
Wartość wynagrodzenia w dwumiesięcznym okresie rozliczeniowym wyliczana będzie jako iloczyn ceny jednostkowej z komórki 4c i faktycznego zużycia energii elektrycznej w oparciu o odczyty urządzeń pomiarowych.
Cena jednostkowa w PLN/kWh winna być wyliczona z dokładnością do 2 miejsc po przecinku !”.
b) Formularz oferty – zał. nr 1a i 1b do SIWZ:
otrzymują nowe brzmienie, zgodnie z którym wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę!:
Zał. nr 1a
(pieczątka firmowa wykonawcy)
FORMULARZ OFERTY
Gmina Suszec
ul. Lipowa 1
43-267 SUSZEC
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na: „Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec – 2009 r. - oświetlenie uliczne”, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych i w siedzibie Zamawiającego w miejscu publicznie dostępnym oraz na jego stronie internetowej:
1. Oferujemy wykonanie w/w przedmiotu zamówienia za cenę:
Lp |
Energia elektryczna dostarczana na cele oświetlenia ulicznego |
Przewidywane zużycie energii w kWh na podstawie 2008 r. |
Cena jednostkowa brutto w PLN/kWh |
Wartość brutto w PLN |
|
a |
b |
c |
d = b x c |
1 |
1a C11 Taryfa całodobowa |
1b 2266 |
1c |
1d |
2 |
2a C12b Taryfa dzienna |
2b 186584 |
2c |
2d |
3 |
3a C12b Taryfa nocna |
3b 266815 |
3c |
3d |
4 |
4a Opłaty abonamentowe za 2-miesięczny okres rozliczeniowy |
4b - |
4c - |
4d |
5 |
Ogółem |
Σ 1b do 3b 5b 455665 |
5c = 5d:5b 5c |
Σ 1d do 4d 5d |
Zbiorcze zestawienie punktów poboru energii elektrycznej - oświetlenia ulicznego, stanowi zał. nr 1a`.
Wykonawca powinien podać cenę jednostkową brutto w PLN za 1 kWh energii elektrycznej dla każdej z taryf z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia oraz podać kwotę za opłaty abonamentowe. Opłaty abonamentowe wykonawca winien ustalić za 2 – miesięczny okres rozliczeniowy, w skład których ma wchodzić opłata za obsługę rozliczenia handlowego i wszelkie inne opłaty związane z realizacją zamówienia, nie ujęte w poz. 1-3 tabeli.
Średnia cena 1 kWh wyliczona będzie w komórce 5c, jako iloraz wartości z komórki 5d i przewidywanego zużycia z komórki 5b.
Wartość wynagrodzenia w dwumiesięcznym okresie rozliczeniowym wyliczana będzie jako iloczyn ceny jednostkowej z komórki 5c i faktycznego zużycia energii elektrycznej w oparciu o odczyty urządzeń pomiarowych.
Cena jednostkowa w PLN/kWh winna być wyliczona z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Ogółem brutto (komórka 5d) …………………………………………………………….……….. zł
Słownie ……………………………………………………………………………………………… zł
W tym podatek VAT: 22%
Wyliczona oferowana wartość za 1 kWh (komórka 5c) wynosi brutto: ……………………… zł
2. W/w usługi będą świadczone w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r.
3. Warunki płatności – zgodnie z istotnymi dla stron postanowieniami umowy, określonymi w pkt 20 SIWZ, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Oświadczamy, posiadamy zawartą Generalną Umowę Dystrybucyjną pomiędzy Sprzedawcą a OSD Vattenfall Distribution Poland S.A. (przynajmniej do 31.12.2009r.)
5. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz zdobyliśmy konieczne informacje, potrzebne do przygotowania oferty i właściwego wykonania zamówienia.
6. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
7. Oświadczamy, że zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia istotne dla stron postanowienia umowy (pkt 20.1 SIWZ), które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, zostały przez nas zaakceptowane i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na oznaczonych w niej warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego.
8. Oświadczamy, że spełniamy określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu. Dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, stanowią załączniki do niniejszej oferty.
9. Oświadczamy, że podwykonawcom nie powierzymy wykonania żadnych części zamówienia – zamówienie wykonamy sami, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w pkt 5 SIWZ.
10. Uwagi do oferty:………………………………………………………………………………....
……………………………………………………………………………………………………
11. Załącznikami do niniejszej oferty są;
(1).................................................................................
(2).................................................................................
(3).................................................................................
(4).................................................................................
(5).................................................................................
(6).................................................................................
itp.
PODPISANO
….…...................................................................
(upełnomocniony przedstawiciel)
pieczątka firmowa ............................................................................
(nazwa firmy)
REGON:…..........................................................
.............................................................................
(adres)
dnia......................................................................
Zał. nr 1b
(pieczątka firmowa wykonawcy)
FORMULARZ OFERTY
Gmina Suszec
ul. Lipowa 1
43-267 SUSZEC
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na: „Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec – 2009 r. - obiekty administrowane przez Urząd Gminy Suszec”, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych i w siedzibie Zamawiającego w miejscu publicznie dostępnym oraz na jego stronie internetowej:
1. Oferujemy wykonanie w/w przedmiotu zamówienia za cenę:
Lp |
Energia elektryczna dostarczana na cele oświetlenia ulicznego |
Przewidywane zużycie energii w kWh na podstawie 2008 r. |
Cena jednostkowa brutto w PLN/kWh |
Wartość brutto w PLN |
|
a |
b |
c |
d = b x c |
1 |
1a C11 Taryfa całodobowa |
1b 84818 |
1c |
1d |
2 |
2a G11 Taryfa całodobowa |
2b 1664 |
2c |
2d |
3 |
3a Opłaty abonamentowe za 2-miesięczny okres rozliczeniowy |
3b - |
3c - |
3d |
4 |
Ogółem |
Σ 1b do 2b 4b 86482 |
4c = 4d : 4b 4c |
Σ 1d do 3d 4d |
Zbiorcze zestawienie punktów poboru energii elektrycznej - obiektów administrowanych przez Urząd Gminy Suszec, stanowi zał. nr 1b`.
Wykonawca powinien podać cenę jednostkową brutto w PLN za 1 kWh energii elektrycznej dla każdej z taryf z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia oraz podać kwotę za opłaty abonamentowe. Opłaty abonamentowe wykonawca winien ustalić za 2 – miesięczny okres rozliczeniowy, w skład których ma wchodzić opłata za obsługę rozliczenia handlowego i wszelkie inne opłaty związane z realizacją zamówienia, nie ujęte w poz. 1-2 tabeli.
Średnia cena 1 kWh wyliczona będzie w komórce 4c, jako iloraz wartości z komórki 4d i przewidywanego zużycia z komórki 4b.
Wartość wynagrodzenia w dwumiesięcznym okresie rozliczeniowym wyliczana będzie jako iloczyn ceny jednostkowej z komórki 4c i faktycznego zużycia energii elektrycznej w oparciu o odczyty urządzeń pomiarowych.
Cena jednostkowa w PLN/kWh winna być wyliczona z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Ogółem brutto (komórka 4d) …………………………………………………………….……….. zł
Słownie ……………………………………………………………………………………………… zł
W tym podatek VAT: 22%
Wyliczona oferowana wartość za 1 kWh (komórka 4c) wynosi brutto: ……………………… zł
12. W/w usługi będą świadczone w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r.
13. Warunki płatności – zgodnie z istotnymi dla stron postanowieniami umowy, określonymi w pkt 20 SIWZ, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
14. Oświadczamy, posiadamy zawartą Generalną Umowę Dystrybucyjną pomiędzy Sprzedawcą a OSD Vattenfall Distribution Poland S.A. (przynajmniej do 31.12.2009r.)
15. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz zdobyliśmy konieczne informacje, potrzebne do przygotowania oferty i właściwego wykonania zamówienia.
16. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
17. Oświadczamy, że zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia istotne dla stron postanowienia umowy (pkt 20.2 SIWZ), które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, zostały przez nas zaakceptowane i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na oznaczonych w niej warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego.
18. Oświadczamy, że spełniamy określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu. Dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, stanowią załączniki do niniejszej oferty.
19. Oświadczamy, że podwykonawcom nie powierzymy wykonania żadnych części zamówienia – zamówienie wykonamy sami, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w pkt 5 SIWZ.
20. Uwagi do oferty:………………………………………………………………………………....
……………………………………………………………………………………………………
21. Załącznikami do niniejszej oferty są;
(1).................................................................................
(2).................................................................................
(3).................................................................................
(4).................................................................................
(5).................................................................................
(6).................................................................................
itp.
PODPISANO
….…...................................................................
(upełnomocniony przedstawiciel)
pieczątka firmowa ............................................................................
(nazwa firmy)
REGON:…..........................................................
.............................................................................
(adres)
dnia......................................................................
POZOSTAŁA TREŚĆ SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA POZOSTAJE BEZ ZMIAN.
Wójt Gminy
Marian Pawlas