ZMIANA TREŚCI SIWZ - NA PODS. ART. 38 UST. 4 UPZP

Suszec, dnia 11.12.2008 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

 

MODYFIKACJA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec – 2009 r.”:

– zadanie 1: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec – 2009 r. – oświetlenie uliczne”

- zadanie 2: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec – 2009 r. – obiekty administrowane przez Urząd Gminy Suszec”

 

Modyfikacja treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

        Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r. ze zm.), Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

        Z uwagi na to, że poniżej zapisane zmiany treści SIWZ nie prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 255708 – 2008 z dnia 05.12.2008 r., termin składania ofert pozostaje bez zmian, tj. upływa w dniu: 15.12.2008 r. o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego.

        W związku z powyższym, Zamawiający wprowadza zmianę do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla wykonawców:

 

a)     PKT 15 SIWZ otrzymuje brzmienie:

„Sposób obliczenia ceny oferty:

Wykonawca dla części zamówienia opisanej w pkt 3.1 SIWZ powinien podać cenę jednostkową brutto w PLN za 1 kWh energii elektrycznej dla każdej z taryf z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia oraz podać kwotę za opłaty abonamentowe. Opłaty abonamentowe wykonawca winien ustalić za 2 – miesięczny okres rozliczeniowy, w skład których ma wchodzić opłata za obsługę rozliczenia handlowego i wszelkie inne opłaty związane z realizacją zamówienia, nie ujęte w poz. 1-3 tabeli zawartej w zał. 1a do SIWZ.

Średnia cena 1 kWh wyliczona będzie w komórce 5c, jako iloraz wartości z komórki 5d formularza oferty i przewidywanego zużycia z komórki 5b formularza oferty.

Wartość wynagrodzenia w dwumiesięcznym okresie rozliczeniowym wyliczana będzie jako iloczyn ceny jednostkowej z komórki 5c i faktycznego zużycia energii elektrycznej w oparciu o odczyty urządzeń pomiarowych.

 

Wykonawca dla części zamówienia opisanej w pkt 3.2 SIWZ powinien podać cenę jednostkową brutto w PLN za 1 kWh energii elektrycznej dla każdej z taryf z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia oraz podać kwotę za opłaty abonamentowe. Opłaty abonamentowe wykonawca winien ustalić za 2 – miesięczny okres rozliczeniowy, w skład których ma wchodzić opłata za obsługę rozliczenia handlowego i wszelkie inne opłaty związane z realizacją zamówienia, nie ujęte w poz. 1-2 tabeli zawartej w zał. 1b do SIWZ.

Średnia cena 1 kWh wyliczona będzie w komórce 4c, jako iloraz wartości z komórki 4d formularza oferty i przewidywanego zużycia z komórki 4b formularza oferty.

Wartość wynagrodzenia w dwumiesięcznym okresie rozliczeniowym wyliczana będzie jako iloczyn ceny jednostkowej z komórki 4c i faktycznego zużycia energii elektrycznej w oparciu o odczyty urządzeń pomiarowych.

 

Cena jednostkowa w PLN/kWh winna być wyliczona z dokładnością do 2 miejsc po przecinku !”.

 

b)    Formularz oferty – zał. nr 1a i 1b do SIWZ:

otrzymują nowe brzmienie, zgodnie z którym wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę!:

 

 

Zał. nr 1a

      (pieczątka firmowa wykonawcy)

 

FORMULARZ OFERTY

 

Gmina Suszec

                                                                                              ul. Lipowa 1

                                                                                              43-267 SUSZEC

 

 

Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec – 2009 r. - oświetlenie uliczne”, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych i w siedzibie Zamawiającego w miejscu publicznie dostępnym oraz  na jego stronie internetowej:

 

1.         Oferujemy wykonanie w/w przedmiotu zamówienia za cenę:

 

Lp

Energia elektryczna dostarczana na cele oświetlenia ulicznego

Przewidywane zużycie energii w kWh na podstawie 2008 r.

Cena jednostkowa brutto w PLN/kWh

Wartość brutto w PLN

 

a

b

c

d = b x c

1

1a

C11

Taryfa całodobowa

1b

 

2266

1c

1d

2

2a

C12b

Taryfa dzienna

2b

 

186584

2c

2d

3

3a

C12b

Taryfa nocna

3b

 

266815

3c

3d

4

4a

Opłaty abonamentowe

za 2-miesięczny okres rozliczeniowy

4b

 

-

4c

 

-

4d

5

Ogółem

 

Σ 1b do 3b                         5b

455665

5c = 5d:5b                         5c          

Σ 1d do 4d                     5d         

Zbiorcze zestawienie punktów poboru energii elektrycznej - oświetlenia ulicznego,                           stanowi zał. nr 1a`.

 

Wykonawca powinien podać cenę jednostkową brutto w PLN za 1 kWh energii elektrycznej dla każdej z taryf z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia oraz podać kwotę za opłaty abonamentowe. Opłaty abonamentowe wykonawca winien ustalić za 2 – miesięczny okres rozliczeniowy, w skład których ma wchodzić opłata za obsługę rozliczenia handlowego i wszelkie inne opłaty związane z realizacją zamówienia, nie ujęte w poz. 1-3 tabeli.

Średnia cena 1 kWh wyliczona będzie w komórce 5c, jako iloraz wartości z komórki 5d i przewidywanego zużycia z komórki 5b.

Wartość wynagrodzenia w dwumiesięcznym okresie rozliczeniowym wyliczana będzie jako iloczyn ceny jednostkowej z komórki 5c i faktycznego zużycia energii elektrycznej w oparciu o odczyty urządzeń pomiarowych.

Cena jednostkowa w PLN/kWh winna być wyliczona z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

Ogółem brutto (komórka 5d) …………………………………………………………….……….. zł

Słownie ……………………………………………………………………………………………… zł

W tym podatek VAT: 22%

Wyliczona oferowana wartość za 1 kWh (komórka 5c) wynosi brutto: ……………………… zł

 

2.                  W/w usługi będą świadczone w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r.

 

3.                  Warunki płatności – zgodnie z istotnymi dla stron postanowieniami umowy, określonymi w pkt 20 SIWZ, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

4.                  Oświadczamy, posiadamy zawartą Generalną Umowę Dystrybucyjną pomiędzy Sprzedawcą a OSD Vattenfall Distribution Poland S.A. (przynajmniej do 31.12.2009r.)

 

5.                  Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz zdobyliśmy konieczne informacje, potrzebne do przygotowania oferty i właściwego wykonania zamówienia.

 

6.                  Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

7.                  Oświadczamy, że zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia istotne dla stron postanowienia umowy (pkt 20.1 SIWZ), które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, zostały przez nas zaakceptowane i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na oznaczonych w niej warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego.

 

8.                  Oświadczamy, że spełniamy określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu. Dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, stanowią załączniki do niniejszej oferty.

 

9.                  Oświadczamy, że podwykonawcom nie powierzymy wykonania żadnych części zamówienia – zamówienie wykonamy sami, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w pkt 5 SIWZ.

 

10.               Uwagi do oferty:………………………………………………………………………………....

            ……………………………………………………………………………………………………

 

11.               Załącznikami do niniejszej oferty są;

(1).................................................................................

(2).................................................................................

(3).................................................................................

(4).................................................................................

(5).................................................................................

(6).................................................................................

itp.                                                                                 

     PODPISANO

 

….…...................................................................

                                                                                    (upełnomocniony przedstawiciel)

 

                    pieczątka firmowa                                                                             ............................................................................

                                                                                                                                                       (nazwa firmy)

 

REGON:…..........................................................

 

 

                                                                                                              .............................................................................

                                                                                                       (adres)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                         dnia......................................................................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zał. nr 1b

      (pieczątka firmowa wykonawcy)

 

FORMULARZ OFERTY

 

Gmina Suszec

                                                                                              ul. Lipowa 1

                                                                                              43-267 SUSZEC

 

 

Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec – 2009 r. - obiekty administrowane przez Urząd Gminy Suszec”, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych i w siedzibie Zamawiającego w miejscu publicznie dostępnym oraz  na jego stronie internetowej:

 

1.         Oferujemy wykonanie w/w przedmiotu zamówienia za cenę:

 

Lp

Energia elektryczna dostarczana na cele oświetlenia ulicznego

Przewidywane zużycie energii w kWh na podstawie 2008 r.

Cena jednostkowa brutto w PLN/kWh

Wartość brutto w PLN

 

a

b

c

d = b x c

1

1a

C11

Taryfa całodobowa

1b

 

84818

1c

1d

2

2a

G11

Taryfa całodobowa

2b

 

1664

2c

2d

3

3a

Opłaty abonamentowe

za 2-miesięczny okres rozliczeniowy

3b

 

-

3c

 

-

3d

4

Ogółem

 

Σ 1b do 2b                         4b

86482

4c = 4d : 4b                       4c         

Σ 1d do 3d                     4d         

Zbiorcze zestawienie punktów poboru energii elektrycznej  - obiektów administrowanych przez Urząd Gminy Suszec, stanowi zał. nr 1b`.

Wykonawca powinien podać cenę jednostkową brutto w PLN za 1 kWh energii elektrycznej dla każdej z taryf z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia oraz podać kwotę za opłaty abonamentowe. Opłaty abonamentowe wykonawca winien ustalić za 2 – miesięczny okres rozliczeniowy, w skład których ma wchodzić opłata za obsługę rozliczenia handlowego i wszelkie inne opłaty związane z realizacją zamówienia, nie ujęte w poz. 1-2 tabeli.

Średnia cena 1 kWh wyliczona będzie w komórce 4c, jako iloraz wartości z komórki 4d i przewidywanego zużycia z komórki 4b.

Wartość wynagrodzenia w dwumiesięcznym okresie rozliczeniowym wyliczana będzie jako iloczyn ceny jednostkowej z komórki 4c i faktycznego zużycia energii elektrycznej w oparciu o odczyty urządzeń pomiarowych.

Cena jednostkowa w PLN/kWh winna być wyliczona z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

 

 

Ogółem brutto (komórka 4d) …………………………………………………………….……….. zł

Słownie ……………………………………………………………………………………………… zł

W tym podatek VAT: 22%

Wyliczona oferowana wartość za 1 kWh (komórka 4c) wynosi brutto: ……………………… zł

 

12.               W/w usługi będą świadczone w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r.

 

13.               Warunki płatności – zgodnie z istotnymi dla stron postanowieniami umowy, określonymi w pkt 20 SIWZ, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

14.               Oświadczamy, posiadamy zawartą Generalną Umowę Dystrybucyjną pomiędzy Sprzedawcą a OSD Vattenfall Distribution Poland S.A. (przynajmniej do 31.12.2009r.)

 

15.               Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz zdobyliśmy konieczne informacje, potrzebne do przygotowania oferty i właściwego wykonania zamówienia.

 

16.               Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

17.               Oświadczamy, że zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia istotne dla stron postanowienia umowy (pkt 20.2 SIWZ), które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, zostały przez nas zaakceptowane i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na oznaczonych w niej warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego.

 

18.               Oświadczamy, że spełniamy określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu. Dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, stanowią załączniki do niniejszej oferty.

 

19.               Oświadczamy, że podwykonawcom nie powierzymy wykonania żadnych części zamówienia – zamówienie wykonamy sami, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w pkt 5 SIWZ.

 

20.               Uwagi do oferty:………………………………………………………………………………....

            ……………………………………………………………………………………………………

 

21.               Załącznikami do niniejszej oferty są;

(1).................................................................................

(2).................................................................................

(3).................................................................................

(4).................................................................................

(5).................................................................................

(6).................................................................................

itp.                                                                                 

     PODPISANO

 

….…...................................................................

                                                                                    (upełnomocniony przedstawiciel)

 

                    pieczątka firmowa                                                                             ............................................................................

                                                                                                                                                       (nazwa firmy)

 

REGON:…..........................................................

 

 

                                                                                                              .............................................................................

                                                                                                       (adres)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                         dnia......................................................................

                                               

 

 

POZOSTAŁA TREŚĆ SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA POZOSTAJE BEZ ZMIAN.

                                                                                   

                                                                                                Wójt Gminy                                                                            

                                                                                                Marian Pawlas

Liczba wyświetleń 84
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany