Suszec, dnia 11.03.2009 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dotyczy: przetargu nieograniczonego pn.: „Wykonanie uproszczonej dokumentacji projektowej na roboty związane z przebudową dróg gminnych – wymianą nawierzchni na wyznaczonych odcinkach”.
Wójt Gminy Suszec, dziękując za udział w w/w postępowaniu przetargowym prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. ze zm.) zwanej dalej ustawą informuje, że postępowanie o udzielenie w/w zamówienia publicznego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy: ,,cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (…) oraz na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7: „postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego (…)”.
Wójt Gminy Suszec
Marian Pawlas