ZMIANA ZAKRESU POSTĘPOWANIA
Podstawa prawna: art. 167 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012r., poz. 749 ze zm.).
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wniosek w sprawie zmiany zakresu postępowania.
2. Załączniki:
- dokumenty potwierdzające podane w uzasadnieniu fakty.
OPŁATY:
Nie pobiera się.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Sekretariat Urzędu Gminy Suszec.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Do 30 dni.
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Referat Finansów Publicznych – Podatki, pok. Nr 15, tel. (032) 449 – 30 -58
TRYB ODWOŁAWCZY:
Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego* w Bielsku Białej za pośrednictwem Wójta Gminy Suszec (zażalenie składa się w Sekretariacie Urzędu Gminy Suszec). Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.
UWAGI:
Do czasu wydania decyzji przez organ pierwszej instancji strona może rozszerzyć zakres żądania lub zgłosić nowe żądanie, niezależnie od tego, czy żądanie to wynika z tej samej podstawy prawnej co dotychczasowe, pod warunkiem, że dotyczy tego samego stanu faktycznego.
URZĄD GMINY SUSZEC
43-267 Suszec, ul. Lipowa 1, woj. śląskie
tel. (032) 449-30-50, fax (032) 449-30-51
www.suszec.pl