Suszec, 11.05.2012 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów sołectwa Mizerów, Kobielice i Radostowice oraz części sołectw Rudziczka i Suszec”
Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r. ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.
Z uwagi na:
- konieczność doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert oraz zmianę warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia określonego w pkt. 8.2 SIWZ lit. b), Zamawiający przedłuża termin składania ofert do 21.05.2012r. do godz. 10:00 oraz
wprowadza zmiany do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:
1) do pkt. 3.3 SIWZ dopisuje się lit. d) i e), które otrzymują brzmienie:
„3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
(…)
d) przygotowanie prognozy oddziaływania na środowisko,
e) opracowanie prognozy skutków finansowych do planu”.
2) do § 1 ust. 3 istotnych postanowień umowy – zał. nr 2 do SIWZ dodaje się lit. d) i e), które otrzymują brzmienie:
„3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
(…)
d) przygotowanie prognozy oddziaływania na środowisko,
e) opracowanie prognozy skutków finansowych do planu”.
3) pkt 8.2 lit.b) otrzymuje brzmienie:
„b) warunek zawarty w pkt. 8.1 lit. b) zostanie spełniony w sytuacji, gdy wykonawca udokumentuje wykonanie, tj. zakończenie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert:
- co najmniej 2 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, opublikowanych w Dzienniku Urzędowym Województwa, każdy obejmujący teren górniczy, na którym znajdowało się udokumentowane złoże węgla kamiennego, w tym min. 1 miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego o powierzchni co najmniej 800 ha”.
4) zał. nr 6 do SIWZ otrzymuje brzmienie:
5) pkt 13 lit. k) tiret pierwszy otrzymuje brzmienie:
„k) wykonawca winien zamieścić ofertę w dwóch kopertach - wewnętrznej i zewnętrznej, które:
- będą zaadresowane na zamawiającego, oraz będą posiadać oznaczenia: „Oferta na sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów sołectwa Mizerów, Kobielice i Radostowice oraz części sołectw Rudziczka i Suszec” - zadanie nr …(wpisać wybrany do realizacji nr zadania).
- Nie otwierać przed 21.05.2012 r. godz. 10.30.
- poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie)”.
6) pkt 14 otrzymuje brzmienie:
„14. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
a) Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),
Termin składania ofert upływa: 21.05.2012r. o godz. 10.00,
b) Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),
Termin otwarcia ofert: 21.05.2012r. godz. 10.30.”
Uwaga:
Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.
Zał. nr 6 należy złożyć zgodnie z w/w zmianą z dnia 11.05.2012 r.
W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 147170-2012 z dnia 09.05.2012r. na ww. postępowanie.
Wójt Gminy
Marian Pawlas