WNIOSKI W SPRAWIE ZWROTU OPŁATY
SKARBOWEJ
Podstawa prawna: art. 9 ust. 2-3 ustawy z dnia 16.11.2006r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1282).
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wniosek w sprawie zwrotu opłaty skarbowej.
2. Załączniki:
OPŁATY:
Nie pobiera się.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Sekretariat Urzędu Gminy Suszec.
TERMIN ODPOWIEDZI:
Do 30 dni - od dnia wszczęcia postępowania.
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Referat Finansów Publicznych
TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego* w Bielsku Białej za pośrednictwem Wójta Gminy Suszec, (odwołanie składa się w Sekretariacie Urzędu Gminy Suszec). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
URZĄD GMINY SUSZEC
43-267 Suszec, ul. Lipowa 1, woj. śląskie
tel. (032) 449-30-50, fax (032) 449-30-51
www.suszec.pl