Suszec, dnia 08.01.2010 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa ul. Św. Jana i ul. Szkolnej w Suszcu wraz z odwodnieniem, zgodnie z dokumentacją projektową”.
Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r. ze zm.), Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.
W związku ze zmianą „Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane” Zamawiający wprowadza zmiany (zmiany zostały podkreślone) w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, które są wiążące dla Wykonawców.
a) Tytuł punktu 8 SIWZ otrzymuje brzmienie:
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22. ust. 1 ustawy oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
b) Tytuł punktu 8.2 SIWZ otrzymuje brzmienie:
Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków oraz oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
c) Punkt 8.3 SIWZ otrzymuje brzmienie:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.2 lit. a, b, c, d, składa dokumenty zgodnie z postanowieniami pgf. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
W/w zmiana treści SIWZ, prowadzi do zmiany treści ogłoszenia nr 6108 - 2010; data zamieszczenia: 07.01.2010 r. na ww. postępowanie.
Pozostała treść SIWZ pozostaje bez zmian.
Wójt Gminy
Marian Pawlas