MENU

ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 16.08.2011 R.

 

Suszec, 16.08.2011 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dotyczy:                postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa ulicy Szkolnej w Suszcu wraz z budową odwodnienia na odcinku od Szkoły Podstawowej do skrzyżowania z ul. Kolonia Podlesie, tj. odcinka od Kanału Branickiego (wylot kanalizacji) do studni D52 włącznie o długości około 320mb”   

 

Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r. ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

 

Z uwagi na:

-      konieczność doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert,

-      udzielone Wykonawcom w dniu 16.08.2011r. odpowiedzi (wyjaśnienia) na pytania dot. realizacji ww. przedmiotu zamówienia, w tym zmianę treści formularza przedmiaru robót – zał. 1.A do SIWZ,

-      przedłużenie terminu składania ofert do 22.08.2011r. do godz. 10:00, ze względu na konieczność udzielenia Wykonawcom niezbędnego dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach,

Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:

 

1)    pkt 11.2 SIWZ otrzymuje brzmienie:

11.2   Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 22.08.2011 r. do godz. 10:00, w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.

2)    pkt xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />13 l) tiret drugi otrzymuje brzmienie:

-              Nie otwierać przed 22.08.2011 r. godz. 10.30.

3)    pkt 14 otrzymuje brzmienie:

      14. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

a)    Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),

Termin składania ofert upływa: 22.08.2011 r. o godz. 10.00,

b)    Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),

Termin otwarcia ofert: 22.08.2011 r. godz. 10.30.

4)    w zał. nr 2 (istotne postanowienia umowy), § 10 pkt. 2, otrzymuje brzmienie:

„Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady robót wygasają 3 miesiące po upływie okresu gwarancji, przewidzianego w pkt. 1”.

 

5)      zał. 1.A – formularz przedmiaru robót otrzymuje brzmienie:

Formularz_przedmiaru_-_ul._Szkolna_-_Etap_1_zmiana.xls (87.50 Kb)

Uwaga:

Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.

Wykonawcy są zobowiązani do złożenia wraz z ofertą zmienionego zał. 1.A w wersji z dnia 16.08.2011 r.

W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 229730 z dnia 03.08.2011 r. na ww. postępowanie.

 

Wójt Gminy

Marian Pawlas