MENU

UWAGA DO ZMIANY TERMINU SKŁADANIA OFERT Z DNIA 17.04.2012 R.

Suszec, dnia 17.04.2012 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

 

dotyczy:           postępowania pn.:Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Suszec wraz z odwodnieniem

 

W dniu 16.04.2012 r. zamawiający otrzymał od autora projektu w/w zamówienia część odpowiedzi na pytania wykonawców. Pozostałe pytania wraz z poprawionymi przedmiarami i dodatkową dokumentacją zostaną przesłane przez projektanta w dniu 18.04.2012 r., gdyż wymagają dłuższego czasu na przygotowanie poprawek w dokumentacji i tym samym większego nakładu pracy. Wszystkie wyjaśnienia jednak wymagają weryfikacji ze strony zamawiającego. Ponadto, konieczne jest dokonanie korekty w formularzach przedmiaru robót. W związku z powyższym, odpowiedzi na pytania wraz ze zmianami zostaną zamieszczone najpóźniej w dniu 19.04.2012 r. na stronie internetowej wraz ze zmianami do SIWZ.

        Jednocześnie informujemy, iż termin składania ofert określony na został ponownie przedłużony do 25.04.2012r. do godz. 10.00, zgodnie ze zmianami: treści SIWZ i treści ogłoszenia o zamówieniu, zamieszczonymi na stronie internetowej zamawiającego w zakładce do w/w zamówienia w dniu 17.04.2012 r.

        Przedłużenie terminu składania ofert pozwoli na doprecyzowanie opisu przedmiotu zamówienia na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert oraz udzielenie Wykonawcom niezbędnego dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach.

 

 

 

                                                    Wójt Gminy Suszec

                                                                                                                                                                                                                                            Marian Pawlas