Suszec, dnia 01.04.2009 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa ul. Szkolnej w Rudziczce (od ul. Woszczyckiej do ul. Kleszczowskiej) wraz z kanalizacją deszczową, zgodnie z dokumentacja projektową”
Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r. ze zm.), Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.
W związku z powyższym, Zamawiający wprowadza zmianę do załącznika nr 5 do SIWZ (wykaz osób), w którym wystąpił błąd w kolumnie 1 i 2, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla wykonawców:
* zamiast: Nazwisko i imię osób, którymi dysponuje Zamawiający ma być:
Nazwisko i imię osób, którymi dysponuje Wykonawca
* zamiast: Nazwisko i imię osób, którymi będzie dysponował Zamawiający ma być:
Nazwisko i imię osób, którymi będzie dysponował Wykonawca
Treść załącznika nr 5 otrzymuje brzmienie:
Zał. nr 5
ZAŁĄCZNIK NR 5 |
WYKAZ OSÓB
|
Nazwa wykonawcy ......................................................................................................................
Adres wykonawcy ........................................................................................................................
Numer telefonu ............................................. Numer teleksu/fax.................................................
Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
Nazwisko i imię osób, którymi dysponuje Wykonawca |
Nazwisko i imię osób, którymi będzie dysponował Wykonawca |
Posiadane kwalifikacje zawodowe |
Doświadczenie zawodowe |
Wykształcenie |
Zakres wykonywanych czynności |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W załączeniu dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień do realizacji przedmiotu zamówienia.
Podpisano
.......................................................................
(data i podpis/y i pieczęć imienna
upełnomocnionego/ych przedstawiciela/li )
Wykonawcy są zobowiązani do złożenia zał. nr 5 z uwzględnieniem w/w zmian.
W/w zmiany treści SIWZ, nie prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 55513 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009 na ww. postępowanie.
Pozostała treść SIWZ pozostaje bez zmian.
Wójt Gminy
Marian Pawlas