MENU

ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU Z DNIA 11.05.2012 R.

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 147170-2012 z dnia 2012-05-09 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Suszec
ZGODNIE Z PKT 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia pn.: Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów sołectwa Mizerów, Kobielice i Radostowice oraz części sołectw...
Termin składania ofert: 2012-05-17

Numer ogłoszenia: 150262 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 147170 - 2012 data 09.05.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 32 44993050, fax. 32 4493051.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
  • W ogłoszeniu jest: ZGODNIE Z PKT 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia pn.: Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów sołectwa Mizerów, Kobielice i Radostowice oraz części sołectw Rudziczka i Suszec, zwanego dalej zamówieniem. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, zwanych dalej mpzp, dla niżej wymienionych terenów: zad. 1. sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w części zurbanizowanej sołectwa Suszec (pow. około 1300 ha), oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów zurbanizowanych w części sołectwa Rudziczka (pow. około 260 ha), w granicach i w sposób określony uchwałą Rady Gminy Suszec Nr XVI/6/139/2012 z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, obejmującego obszar terenów położonych w części sołectw Rudziczka i Suszec (Plan nr 2), zad. 2 sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w sołectwie Mizerów (pow. około 735 ha), w granicach i w sposób określony uchwałą Rady Gminy Suszec Nr XVI/7/140/2012 z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, obejmującego obszar terenów położonych w sołectwie Mizerów (Plan nr 3), zad. 3 sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w sołectwie Kobielice (pow. około 609,22 ha), oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w sołectwie Radostowice (pow. ok.406 ha), w granicach i w sposób określony uchwałą Rady Gminy Suszec Nr XVI/8/141/2012 z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, obejmującego obszar terenów położonych w sołectwach Kobielice i Radostowice (Plan nr 4). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) sporządzanie miejscowych planów opisanych w pkt. 3.2, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zwanej dalej UPiZP, a w szczególności jej art. 17 z uwzględnieniem ewentualnych zmian w przepisach, obejmujący między innymi przygotowanie projektów niezbędnych dokumentów w tym uchwał (prawidłowych pod względem merytorycznym i formalno-prawnym) i rozstrzygnięć w sprawie wnoszonych uwag. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpią zmiany przepisów prawa Wykonawca ma obowiązek bez dodatkowego wynagrodzenia dostosować wykonywany przedmiot umowy lub sposób jego wykonania do tych zmian. Opracowanie winno być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, ustawą z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami prawa obejmującymi przedmiot zamówienia, b) opracowanie planów opisanych w pkt 3.2 zad. 1, 2, 3 na mapie zasadniczej w skali 1:1000, w technologii GIS w formacie MAPINFO PROFESJONAL oraz JPG, c) opracowanie planów opisanych w pkt 3.2 zad. 1, 2, 3 należy sporządzić w czytelnej technice graficznej zapewniającej możliwość wyłożenia ich do publicznego wglądu, sporządzenia ich kopii, a także ogłoszenia w dzienniku urzędowym województwa, Informacja: Gmina Suszec dla całego obszaru posiada aktualne miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego uchwalone uchwałami Rady Gminy i ogłoszone w Dziennikach Urzędowych Województwa Śląskiego - wykaz uchwał stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Gmina Suszec posiada studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Suszec - Uchwała Rady Gminy Suszec Nr VIII/47/59/2011 z dnia 26 maja 2011 r. Treść w/w uchwał i studium jest udostępniona na stronie internetowej zamawiającego: www.suszec.pl, w zakładce GOSPODARKA PRZESTRZENNA (http://www.suszec.pl/img/users/2410062/spyra/files/GospPrze/Podstrona/index.html). Zwracamy uwagę na fakt, iż na części terenów zad nr 1 i 2, z uwagi na szkody górnicze występuje konflikt interesów pomiędzy mieszkańcami (właścicielami terenów) a przedsiębiorstwem górniczym posiadającym koncesję na wydobywanie węgla kamiennego z udokumentowanego złoża. Uwaga! Dla zadania 1, 2, 3 została rozpoczęta przez Zamawiającego procedura w zakresie art. 17 pkt 1 i 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Materiały zostaną przekazane przez Zamawiającego z chwilą podpisania umowy. 4. WYKONAWCA dostarczy ZAMAWIAJĄCEMU: a) w terminie do wyłożenia do publicznego wglądu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, po 2 egzemplarze projektów uchwał, dla każdego mpzp określonego w zadaniach 1, 2 i 3 w pkt. 3.2 oddzielnie, opatrzonych podpisem pod względem merytorycznym i formalno-prawnym, b) w terminie 3 dni od daty uchwalenia przez Radę Gminy Suszec miejscowych planów, o których mowa w pkt. 3.2: - po 4 egzemplarze uchwały wraz z załącznikami należy wykonać w wersji papierowej (w tym 3 egzemplarze trwale oprawione), rysunki należy wykonać we wskazanej skali zgodnie z pkt 3.3, ppkt b, - po 2 egzemplarze rysunków we wskazanej w pkt. 3.3 ppkt b) skali dla projektów miejscowych planów, o których mowa w pkt 3.2 SIWZ - zafoliowane, przystosowane do przenoszenia, wydruk kolorowy, - po 1 egzemplarzu rysunków projektów miejscowych planów, o których mowa w pkt 3.2 podzielonych na sekcje w formacie A2 wydruki kolorowe we wskazanej skali zgodnie z pkt 3.3, ppkt b, zalaminowane, - po 2 egzemplarze rysunków projektu miejscowego planu o którym mowa w pkt 3.2 w skali 1:5000, w tym 1 egzemplarz na podkładzie mapy numerycznej i 1 rysunek na podkładach wskazanych w pkt 3.3, ppkt b, - zafoliowane, na twardym podkładzie, przystosowane do przenoszenia, w tym wydruk kolorowy, - po 2 egzemplarze planów w wersji cyfrowej przekazanych na płytach CD w tym: uchwała wraz załącznikami, rysunek planu na podkładach mapy numerycznej i podkładach wskazanych w pkt 3.3, ppkt b, oraz w formatach DXF, MAP-INFO oraz JPG, c) po 1 egzemplarzu projektu planów należy wykonać w Edytorze Aktów Prawnych EAP w formacie XML - wymagany do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego, d) w 1 egzemplarzu - wykaz nieruchomości, dla których ustalono wysokość stawki procentowej służącej naliczeniu opłaty z tytułu wymogów art. 15, ust. 2, pkt 12 UPiZP, z podaniem symbolu ustaleń planu (projektowanego oraz obowiązującego dotychczas), wysokości stawki procentowej, właściciela, nr działki, obrębu, nr księgi wieczystej oraz powierzchni wraz z ilustracją graficzną na rysunku planu. e) w 1 egzemplarzu - sumaryczne zestawienie powierzchni poszczególnych terenów ustalonych w planie, zbilansowane do 100% powierzchni całego obszaru opracowania. Powierzchnie należy podać w ha oraz w procentach, f) po 3 egzemplarze wszystkich, określonych obowiązującymi przepisami opracowań towarzyszących uchwale o miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego, opatrzonych podpisem pod względem merytorycznym i formalno-prawnym. g) wykonanie na bieżąco podczas realizacji zamówienia wymaganej ilości opracowań projektów, wymaganych na poszczególnych etapach postępowania (uzgadnianie, opiniowanie, wyłożenie do publicznego wglądu, itp. ...), wraz z oświadczeniem o ich poprawności formalno-prawnej. 5. Do przekazywanej dokumentacji dołączone będzie oświadczenie Wykonawcy, że dokumentacja wykonana została zgodnie z umową i jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, oraz że została wykonana zgodnie z przepisami prawa. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia o poprawności formalno-prawnej przekazanej dokumentacji, w tym projektu uchwały. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do uważnego przeanalizowania dokumentacji niniejszego zamówienia w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz aby być w pełni świadomym praw i obowiązków warunków umownych i wynikających z nich następstw, a w szczególności przewidzianych kar umownych. 7. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV Nazwa 71.41.00.00 - 5 Usługi planowania przestrzennego..
  • W ogłoszeniu powinno być: ZGODNIE Z PKT 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia pn.: Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów sołectwa Mizerów, Kobielice i Radostowice oraz części sołectw Rudziczka i Suszec, zwanego dalej zamówieniem. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, zwanych dalej mpzp, dla niżej wymienionych terenów: zad. 1. sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w części zurbanizowanej sołectwa Suszec (pow. około 1300 ha), oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów zurbanizowanych w części sołectwa Rudziczka (pow. około 260 ha), w granicach i w sposób określony uchwałą Rady Gminy Suszec Nr XVI/6/139/2012 z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, obejmującego obszar terenów położonych w części sołectw Rudziczka i Suszec (Plan nr 2), zad. 2 sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w sołectwie Mizerów (pow. około 735 ha), w granicach i w sposób określony uchwałą Rady Gminy Suszec Nr XVI/7/140/2012 z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, obejmującego obszar terenów położonych w sołectwie Mizerów (Plan nr 3), zad. 3 sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w sołectwie Kobielice (pow. około 609,22 ha), oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w sołectwie Radostowice (pow. ok.406 ha), w granicach i w sposób określony uchwałą Rady Gminy Suszec Nr XVI/8/141/2012 z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, obejmującego obszar terenów położonych w sołectwach Kobielice i Radostowice (Plan nr 4). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) sporządzanie miejscowych planów opisanych w pkt. 3.2, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zwanej dalej UPiZP, a w szczególności jej art. 17 z uwzględnieniem ewentualnych zmian w przepisach, obejmujący między innymi przygotowanie projektów niezbędnych dokumentów w tym uchwał (prawidłowych pod względem merytorycznym i formalno-prawnym) i rozstrzygnięć w sprawie wnoszonych uwag. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpią zmiany przepisów prawa Wykonawca ma obowiązek bez dodatkowego wynagrodzenia dostosować wykonywany przedmiot umowy lub sposób jego wykonania do tych zmian. Opracowanie winno być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, ustawą z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami prawa obejmującymi przedmiot zamówienia, b) opracowanie planów opisanych w pkt 3.2 zad. 1, 2, 3 na mapie zasadniczej w skali 1:1000, w technologii GIS w formacie MAPINFO PROFESJONAL oraz JPG, c) opracowanie planów opisanych w pkt 3.2 zad. 1, 2, 3 należy sporządzić w czytelnej technice graficznej zapewniającej możliwość wyłożenia ich do publicznego wglądu, sporządzenia ich kopii, a także ogłoszenia w dzienniku urzędowym województwa, d) przygotowanie prognozy oddziaływania na środowisko, e) opracowanie prognozy skutków finansowych do planu. Informacja: Gmina Suszec dla całego obszaru posiada aktualne miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego uchwalone uchwałami Rady Gminy i ogłoszone w Dziennikach Urzędowych Województwa Śląskiego - wykaz uchwał stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Gmina Suszec posiada studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Suszec - Uchwała Rady Gminy Suszec Nr VIII/47/59/2011 z dnia 26 maja 2011 r. Treść w/w uchwał i studium jest udostępniona na stronie internetowej zamawiającego: www.suszec.pl, w zakładce GOSPODARKA PRZESTRZENNA (http://www.suszec.pl/img/users/2410062/spyra/files/GospPrze/Podstrona/index.html). Zwracamy uwagę na fakt, iż na części terenów zad nr 1 i 2, z uwagi na szkody górnicze występuje konflikt interesów pomiędzy mieszkańcami (właścicielami terenów) a przedsiębiorstwem górniczym posiadającym koncesję na wydobywanie węgla kamiennego z udokumentowanego złoża. Uwaga! Dla zadania 1, 2, 3 została rozpoczęta przez Zamawiającego procedura w zakresie art. 17 pkt 1 i 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Materiały zostaną przekazane przez Zamawiającego z chwilą podpisania umowy. 4. WYKONAWCA dostarczy ZAMAWIAJĄCEMU: a) w terminie do wyłożenia do publicznego wglądu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, po 2 egzemplarze projektów uchwał, dla każdego mpzp określonego w zadaniach 1, 2 i 3 w pkt. 3.2 oddzielnie, opatrzonych podpisem pod względem merytorycznym i formalno-prawnym, b) w terminie 3 dni od daty uchwalenia przez Radę Gminy Suszec miejscowych planów, o których mowa w pkt. 3.2: - po 4 egzemplarze uchwały wraz z załącznikami należy wykonać w wersji papierowej (w tym 3 egzemplarze trwale oprawione), rysunki należy wykonać we wskazanej skali zgodnie z pkt 3.3, ppkt b, - po 2 egzemplarze rysunków we wskazanej w pkt. 3.3 ppkt b) skali dla projektów miejscowych planów, o których mowa w pkt 3.2 SIWZ - zafoliowane, przystosowane do przenoszenia, wydruk kolorowy, - po 1 egzemplarzu rysunków projektów miejscowych planów, o których mowa w pkt 3.2 podzielonych na sekcje w formacie A2 wydruki kolorowe we wskazanej skali zgodnie z pkt 3.3, ppkt b, zalaminowane, - po 2 egzemplarze rysunków projektu miejscowego planu o którym mowa w pkt 3.2 w skali 1:5000, w tym 1 egzemplarz na podkładzie mapy numerycznej i 1 rysunek na podkładach wskazanych w pkt 3.3, ppkt b, - zafoliowane, na twardym podkładzie, przystosowane do przenoszenia, w tym wydruk kolorowy, - po 2 egzemplarze planów w wersji cyfrowej przekazanych na płytach CD w tym: uchwała wraz załącznikami, rysunek planu na podkładach mapy numerycznej i podkładach wskazanych w pkt 3.3, ppkt b, oraz w formatach DXF, MAP-INFO oraz JPG, c) po 1 egzemplarzu projektu planów należy wykonać w Edytorze Aktów Prawnych EAP w formacie XML - wymagany do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego, d) w 1 egzemplarzu - wykaz nieruchomości, dla których ustalono wysokość stawki procentowej służącej naliczeniu opłaty z tytułu wymogów art. 15, ust. 2, pkt 12 UPiZP, z podaniem symbolu ustaleń planu (projektowanego oraz obowiązującego dotychczas), wysokości stawki procentowej, właściciela, nr działki, obrębu, nr księgi wieczystej oraz powierzchni wraz z ilustracją graficzną na rysunku planu. e) w 1 egzemplarzu - sumaryczne zestawienie powierzchni poszczególnych terenów ustalonych w planie, zbilansowane do 100% powierzchni całego obszaru opracowania. Powierzchnie należy podać w ha oraz w procentach, f) po 3 egzemplarze wszystkich, określonych obowiązującymi przepisami opracowań towarzyszących uchwale o miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego, opatrzonych podpisem pod względem merytorycznym i formalno-prawnym. g) wykonanie na bieżąco podczas realizacji zamówienia wymaganej ilości opracowań projektów, wymaganych na poszczególnych etapach postępowania (uzgadnianie, opiniowanie, wyłożenie do publicznego wglądu, itp. ...), wraz z oświadczeniem o ich poprawności formalno-prawnej. 5. Do przekazywanej dokumentacji dołączone będzie oświadczenie Wykonawcy, że dokumentacja wykonana została zgodnie z umową i jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, oraz że została wykonana zgodnie z przepisami prawa. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia o poprawności formalno-prawnej przekazanej dokumentacji, w tym projektu uchwały. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do uważnego przeanalizowania dokumentacji niniejszego zamówienia w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz aby być w pełni świadomym praw i obowiązków warunków umownych i wynikających z nich następstw, a w szczególności przewidzianych kar umownych. 7. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV Nazwa 71.41.00.00 - 5 Usługi planowania przestrzennego.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2.
  • W ogłoszeniu jest: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku warunek zostanie spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże jeżeli wykonawca udokumentuje wykonanie, tj. zakończenie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert: - co najmniej 2 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, każdy o powierzchni co najmniej 800 ha, i każdy obejmujący teren górniczy, na którym znajdowało się udokumentowane złoże węgla kamiennego, opublikowanych w Dzienniku Urzędowym Województwa,.
  • W ogłoszeniu powinno być: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku warunek zostanie spełniony w sytuacji, gdy wykonawca udokumentuje wykonanie, tj. zakończenie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert: - co najmniej 2 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, opublikowanych w Dzienniku Urzędowym Województwa, każdy obejmujący teren górniczy, na którym znajdowało się udokumentowane złoże węgla kamiennego, w tym min. 1 miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego o powierzchni co najmniej 800 ha..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2012 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY SUSZEC UL. LIPOWA 1 43-267 SUSZEC SEKRETARIAT (I PIĘTRO)..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2012 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY SUSZEC UL. LIPOWA 1 43-267 SUSZEC SEKRETARIAT (I PIĘTRO)..