WYJAŚNIENIE WĄTPLIWOŚCI CO DO TREŚCI
DECYZJI
Podstawa prawna: art. 215 § 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa
WYMAGANE DOKUMENTY:
Żądanie wyjaśnienia wątpliwości, co treści decyzji.
OPŁATY:
Nie pobiera się.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Sekretariat Urzędu Gminy Suszec.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Do miesiąca - od dnia wszczęcia postępowania.
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Referat Finansów Publicznych – Podatki, pok. Nr 15, tel. (032) 449 – 30 - 58
TRYB ODWOŁAWCZY:
Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego* w Bielsku Białej za pośrednictwem Wójta Gminy Suszec, (zażalenie składa się w Sekretariacie Urzędu Gminy Suszec). Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.
URZĄD GMINY SUSZEC
43-267 Suszec, ul. Lipowa 1, woj. śląskie
tel. (032) 449-30-50, fax (032) 449-30-51
www.suszec.pl