MENU

ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 16.01.2012 R.

Suszec, 16.01.2012 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dotyczy:                postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zmiana sposobu użytkowania mieszkań w budynku ośrodka zdrowia przy ul. Wyzwolenia w Suszcu na pomieszczenia biurowe”

                   

Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r. ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

 

Z uwagi na:

-      konieczność doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert,

-      udzielone Wykonawcom w dniu 16.01.2012r. odpowiedzi (wyjaśnienia) na pytania dot. realizacji ww. przedmiotu zamówienia, w tym zmianę treści formularza przedmiaru robót – zał. 1.A do SIWZ,

-      przedłużenie terminu składania ofert do 20.01.2012r. do godz. 10:00, ze względu na konieczność udzielenia Wykonawcom niezbędnego dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach,

-      zmianę terminu wykonania zamówienia do 27.04.2012 r.

Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:

 

1)    pkt xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />4 a) SIWZ otrzymuje brzmienie:

        4. Termin wykonania zamówienia:

a)      Wymagany termin realizacji zamówienia: do 27.04.2012 r. od daty przekazania terenu budowy.

2)    formularz oferty – zał. nr 1 do SIWZ otrzymuje brzmienie:

poprawiony_obowiazujacy_formularz_oferty_-_zal._nr_1.doc (34.50 Kb)

3)    § 2 ust. 3 istotnych postanowień umowy – zał. nr 2 do SIWZ otrzymuje brzmienie:

Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy i protokolarnego bezusterkowego odbioru końcowego robót nastąpi w terminie: do 27.04.2012 r. od daty przekazania terenu budowy.

4)    pkt 13 lit. l) tiret drugi otrzymuje brzmienie:

-          Nie otwierać przed 20.01.2012 r. godz. 10.30.

3)    pkt 14 otrzymuje brzmienie:

      14. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

a)       Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),

Termin składania ofert upływa: 20.01.2012 r. o godz. 10.00,

b)       Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),

Termin otwarcia ofert: 20.01.2012 r. godz. 10.30.

 

4)      zał. 1.A – formularz przedmiaru robót otrzymuje brzmienie:

 

Wlasciwy_Formularz_przedmiaru_zal._1.xls (101.50 Kb)

 

5)      zał. 9 – projekt budowlany wraz z projektami wykonawczymi oraz informacją BIOZ zostaje uzupełniony o załącznik nr 9a o treści:

 

zał. 9a – rzut piętra: rzut_pietra_-_etapy_inwestycji.pdf (290.78 Kb) 

Uwaga:

Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.

Wykonawcy są zobowiązani do złożenia wraz z ofertą zmienionego formularza przedmiaru robót - zał. 1.A do SIWZ, w wersji z dnia 16.01.2012 r.

Obowiązuje nowy formularz oferty - zał. nr 1 zamieszczony wraz z w/w zmianą z dnia 16.01.2012 r.

W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 442758-2011 z dnia 29.12.2011r. na ww. postępowanie.

 

Wójt Gminy

 

Marian Pawlas