Suszec, 16.01.2012 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zmiana sposobu użytkowania mieszkań w budynku ośrodka zdrowia przy ul. Wyzwolenia w Suszcu na pomieszczenia biurowe”
Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r. ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.
Z uwagi na:
- konieczność doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert,
- udzielone Wykonawcom w dniu 16.01.2012r. odpowiedzi (wyjaśnienia) na pytania dot. realizacji ww. przedmiotu zamówienia, w tym zmianę treści formularza przedmiaru robót – zał. 1.A do SIWZ,
- przedłużenie terminu składania ofert do 20.01.2012r. do godz. 10:00, ze względu na konieczność udzielenia Wykonawcom niezbędnego dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach,
- zmianę terminu wykonania zamówienia do 27.04.2012 r.
Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:
1) pkt xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />
4. Termin wykonania zamówienia:
a) Wymagany termin realizacji zamówienia: do 27.04.2012 r. od daty przekazania terenu budowy.
2) formularz oferty – zał. nr 1 do SIWZ otrzymuje brzmienie:
poprawiony_obowiazujacy_formularz_oferty_-_zal._nr_1.doc (34.50 Kb)
3) § 2 ust. 3 istotnych postanowień umowy – zał. nr 2 do SIWZ otrzymuje brzmienie:
Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy i protokolarnego bezusterkowego odbioru końcowego robót nastąpi w terminie: do 27.04.2012 r. od daty przekazania terenu budowy.
4) pkt 13 lit. l) tiret drugi otrzymuje brzmienie:
- Nie otwierać przed 20.01.2012 r. godz. 10.30.
3) pkt 14 otrzymuje brzmienie:
14. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
a) Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),
Termin składania ofert upływa: 20.01.2012 r. o godz. 10.00,
b) Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),
Termin otwarcia ofert: 20.01.2012 r. godz. 10.30.
4) zał. 1.A – formularz przedmiaru robót otrzymuje brzmienie:
5) zał. 9 – projekt budowlany wraz z projektami wykonawczymi oraz informacją BIOZ zostaje uzupełniony o załącznik nr 9a o treści:
zał. 9a – rzut piętra: rzut_pietra_-_etapy_inwestycji.pdf (290.78 Kb)
Uwaga:
Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.
Wykonawcy są zobowiązani do złożenia wraz z ofertą zmienionego formularza przedmiaru robót - zał. 1.A do SIWZ, w wersji z dnia 16.01.2012 r.
Obowiązuje nowy formularz oferty - zał. nr 1 zamieszczony wraz z w/w zmianą z dnia 16.01.2012 r.
W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 442758-2011 z dnia 29.12.2011r. na ww. postępowanie.
Wójt Gminy
Marian Pawlas