MENU

ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU Z DNIA 29.12.2011 R.

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 434012-2011 z dnia 2011-12-21 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Suszec
Zgodnie z pkt 3 SIWZ: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wymiana nawierzchni wraz z budową odwodnienia na boisku szkolnym w Kobielicach, zwanego dalej zamówieniem. 3.2 ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: - roboty...
Termin składania ofert: 2012-01-05

Numer ogłoszenia: 442712 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 434012 - 2011 data 21.12.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 032 44993050, fax. 032 4493051.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
  • W ogłoszeniu jest: Zgodnie z pkt 3 SIWZ: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wymiana nawierzchni wraz z budową odwodnienia na boisku szkolnym w Kobielicach, zwanego dalej zamówieniem. 3.2 ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: - roboty pomiarowe; - zdjęcie warstwy humusu o gr. 15cm na powierzchni 1500,00m2; - rozbiórka istniejącej podbudowy o gr. 15cm, na powierzchni 1500,00m2; - rozbiórka obrzeży betonowych, okalających boisko, dł. 26,00m; - wywóz nadmiaru mas ziemnych na miejsce wskazane przez Zamawiającego; - ułożenie obrzeży betonowych o łącznej dł. 160,00m; - wykonanie podbudowy na pow. 1500,00m2: grys 2-5/8mm - gr. 5cm, kliniec 16-31mm - gr. 8cm, tłuczeń 31-63 mm - gr. 10cm, - wyłożenie warstwy geowłókniny na pow. 1500,00m2; - wykonanie warstwy odsączającej z piasku płukanego o gr. 15cm na pow. 1500,00m2; - wykonanie drenażu z rur karbowanych, perforowanych, w obsypce ze żwiru płukanego o frakcji 16-32mm, w otulinie z geowłókniny, łączna dł. 420,00m; - wykonanie studzienki drenarskiej DN 420 - 1 szt, - podłączenie projektowanej studzienki do istniejącej kanalizacji deszczowej, dł. 6m; - rozbiórka istniejącego piłkochwytu oraz montaż nowego o wys. 4,0m i łącznej dł. 82,5m; - ułożenie nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z wypełnieniem oraz liniami w kolorze białym, o łącznej pow. 1500,00m2; - montaż bramek piłkarskich - 2 szt. - roboty porządkowe, humusowanie, wysiew trawy. 3.3 WYMAGANIA JAKIM POWINNA ODPOWIADAĆ NAWIERZCHNIA ZE SZTUCZNEJ TRAWY: wysokość włókna: 55 - 65 mm, typ włókna: monofil, skład chemiczny włókna: polietylen, ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, gęstość trawy: min. 97.000 włókien/m2, rolki klejone, linie w kolorze białym wklejone, wypełnienie: piasek kwarcowy, sortowany suszony frakcji 0,2 - 1,2 mm w ilości 25 - 30 kg/m2, granulat EPDM z produkcji pierwotnej, kolor podstawowy zielony frakcji 0,5 - 2,5 mm w ilości 15-17 kg/m2 3.4 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca powinien uważnie przeanalizować dokumentację niniejszego zamówienia w celu zapoznania się z zakresem robót oraz aby być w pełni świadomym praw i obowiązków warunków umownych i wynikających z nich następstw. 3.5 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV Nazwa 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45212221-1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 3.6 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) formularz przedmiaru robót - zał. 1.A do SIWZ, b) projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót)- zał. nr 9, i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 10 do niniejszej SIWZ. Uwaga: Przedstawione w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektu, z zapewnieniem uzyskania przez wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót...
  • W ogłoszeniu powinno być: Zgodnie z pkt 3 SIWZ: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wymiana nawierzchni wraz z budową odwodnienia na boisku szkolnym w Kobielicach, zwanego dalej zamówieniem. 3.2 ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: - roboty pomiarowe; - zdjęcie warstwy humusu o gr. 15cm na powierzchni 1500,00m2; - rozbiórka istniejącej podbudowy o gr. 15cm, na powierzchni 1500,00m2; - rozbiórka obrzeży betonowych, okalających boisko, dł. 26,00m; - wywóz nadmiaru mas ziemnych na miejsce wskazane przez Zamawiającego; - ułożenie obrzeży betonowych o łącznej dł. 160,00m; - wykonanie podbudowy na pow. 1500,00m2: grys 2-5/8mm - gr. 5cm, kliniec 16-31mm - gr. 8cm, tłuczeń 31-63 mm - gr. 10cm, - wyłożenie warstwy geowłókniny na pow. 1500,00m2; - wykonanie warstwy odsączającej z piasku płukanego o gr. 15cm na pow. 1500,00m2; - wykonanie drenażu z rur karbowanych, perforowanych, w obsypce ze żwiru płukanego o frakcji 16-32mm, w otulinie z geowłókniny, łączna dł. 420,00m; - wykonanie studzienki drenarskiej DN 420 - 1 szt, - podłączenie projektowanej studzienki do istniejącej kanalizacji deszczowej, dł. 6m; - rozbiórka istniejącego piłkochwytu oraz montaż nowego o wys. 4,0m i łącznej dł. 82,5m; - ułożenie nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z wypełnieniem oraz liniami w kolorze białym, o łącznej pow. 1500,00m2; - montaż bramek piłkarskich - 2 szt. - roboty porządkowe, humusowanie, wysiew trawy. 3.3 WYMAGANIA JAKIM POWINNA ODPOWIADAĆ NAWIERZCHNIA ZE SZTUCZNEJ TRAWY: - wysokość włókna: 55-65mm; - typ włókna: monofil; - skład chemiczny włókna: polietylen; - ciężar włókna: min. 11000 Dtex - gęstość trawy: min 97000 włókien/m2 - rolki klejone; - linie boiska wklejane w kolorze białym; - wypełnienie trawy: - piasek kwarcowy, sortowany suszony, frakcji 0,2-1,2mm, w ilości wg wytycznych producenta trawy - granulat EPDM z recyklingu, kolor szary, frakcji 0,5-2,5mm, w ilości wg wytycznych producenta trawy 3.4 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca powinien uważnie przeanalizować dokumentację niniejszego zamówienia w celu zapoznania się z zakresem robót oraz aby być w pełni świadomym praw i obowiązków warunków umownych i wynikających z nich następstw. 3.5 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV Nazwa 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45212221-1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 3.6 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) formularz przedmiaru robót - zał. 1.A do SIWZ, b) projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót)- zał. nr 9, i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 10 do niniejszej SIWZ. Uwaga: Przedstawione w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektu, z zapewnieniem uzyskania przez wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót...
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.5).
  • W ogłoszeniu jest: W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia inne dokumenty - Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1 lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB - badania specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd) potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny, - certyfikat FIFA 1 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni, - karty techniczne oferowanej nawierzchni i wypełnienia potwierdzające, że zaproponowana nawierzchnia spełnia kryteria zawarte w dokumentacji projektowej i niniejszej SIWZ, - Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia, - certyfikat bezpieczeństwa dla bramek piłkarskich..
  • W ogłoszeniu powinno być: W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia inne dokumenty - w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia i nawierzchnie spełniają wymogi określone przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: - certyfikat lub deklarację zgodności z normą PN-EN 15330-1 lub aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB; - badanie specjalistycznego laboratorium, np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd., potwierdzające że parametry oferowanej nawierzchni są zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego; - kartę techniczną oferowanej nawierzchni; - kartę techniczną oferowanego granulatu EPDM; - atest PZH oferowanej nawierzchni; - atest PZH oferowanego granulatu EPDM z recyklingu; - autoryzację producenta sztucznej trawy wystawioną na przedmiotowe zadanie; - certyfikat bezpieczeństwa dla bramek piłkarskich..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec - sekretariat (I piętro)..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec - sekretariat (I piętro)..