MENU

Umorzenie wszczętego postępowania podatkowego

UMORZENIE WSZCZĘTEGO POSTĘPOWANIA

PODATKOWEGO

 

Podstawa prawna: art. 208 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.).

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

1.    Wniosek o umorzenie wszczętego postępowania podatkowego.

2.    Załączniki:

- dokumenty, które stanowią podstawę do umorzenia wszczętego postępowania.

 

OPŁATY:

Nie pobiera się.

                      

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Sekretariat Urzędu Gminy Suszec.

 

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Do 30 dni.

 

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Referat Finansów Publicznych, pok. Nr 15, tel. (032) 449 – 30 – 58

 

TRYB ODWOŁAWCZY:

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego* w Bielsku Białej za pośrednictwem Wójta Gminy Suszec (odwołanie składa się w Sekretariacie). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

 


 

URZĄD GMINY SUSZEC

43-267 Suszec, ul. Lipowa 1, woj. śląskie

tel. (032) 449-30-50, fax (032) 449-30-51

www.suszec.pl